Senaste nytt

Ny Hertz kampanj på gång?

cbroxe

Medlem
Hej Vänner!

Har ett problem. Hyrde denna sommar en bil i Italien från Hertz i 7 dagar. Syftet var att tjäna 8000 p.
Jag bokade via SAS egna länk som skulle innehålla rätt PC nummer.
Jag har nu en konverstion med Hertz då jag en fått mina poäng.

Problemet är att jag inte har sparat några screen-shots från denna kampanj. Kan jag eventuellt ha haft fel?
Jag är nästan säker på att det i våras var en kampanj, som gav 8000p vid minst 7 dagars hyra.
Är det någon som vet vad det var för PC nummer m.m. i denna kampanj? Eller nån som sparat någon screen-shot eller liknande?

MVH
 

pswe

Medlem
Hej Vänner!

Har ett problem. Hyrde denna sommar en bil i Italien från Hertz i 7 dagar. Syftet var att tjäna 8000 p.
Jag bokade via SAS egna länk som skulle innehålla rätt PC nummer.
Jag har nu en konverstion med Hertz då jag en fått mina poäng.

Problemet är att jag inte har sparat några screen-shots från denna kampanj. Kan jag eventuellt ha haft fel?
Jag är nästan säker på att det i våras var en kampanj, som gav 8000p vid minst 7 dagars hyra.
Är det någon som vet vad det var för PC nummer m.m. i denna kampanj? Eller nån som sparat någon screen-shot eller liknande?

MVH

Det finns trådar för respektive kampanj, är nog enklast om du kollar vilka datum de olika kampanjerna var aktiva så du kan reda ut vilken du använde.

Mailar du med Hertz i Svrige eller deras kundtjänst i USA? Min erfarenhet är att det iofs tar rätt lång tid att få svar från USA, men att det i stort sett alltid löser sig om man har rätt CDP ch PC koder att ge dem.
 
Toppen