Senaste nytt

Ny Hertz kampanj på gång?

pswe

Medlem
62442D72-0202-4F0D-B57C-B06AD4288502.jpeg
Sas in flight tidning har i sitt nya marsnummer en annons från Hertz, vågar man hoppas på en ny kampanj till vårens bilar? (Länken ger ingen mer info än)
Avis testar ju lägre gränsen just nu med 3000 för en helg, så hoppas Hertz håller poänginflationstakten uppe.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

jerixon

Medlem
Redan varit sen kampanjen.
Var boka innan 21e feb om jag minns rätt. Se trådar
Visa bifogad bild 87260 Sas in flight tidning har i sitt nya marsnummer en annons från Hertz, vågar man hoppas på en ny kampanj till vårens bilar? (Länken ger ingen mer info än)
Avis testar ju lägre gränsen just nu med 3000 för en helg, så hoppas Hertz håller poänginflationstakten uppe.
 

jerixon

Medlem
Hoppas gör jag med!
Alltid bra med kampanj. Jag utryckte mig lite fel i min första post.
Skulle vara mer i linje med: "precis varit en, men hoppas det kommer en till"
Sorry boys - inget illa ment.

Däremot inte fått de poäng jag ska för den gamla kampanjen. Det e jobbigt o styra med
Varför skulle de trådarna hänga ihop med den nya annonsen? De trådarna skrev och läste jag när de var aktuella.
Det kan givetvis blivit fel i tidningen, men jag hoppas fortsatt på ny kampanj.
 

pswe

Medlem
Däremot inte fått de poäng jag ska för den gamla kampanjen. Det e jobbigt o styra med

De är extremt irriterande när det blir fel. Jag har fått det att fungera på alla hyror senaste tiden 7-8 stycken i vinter.
Det är lätt att missa något moment i bokningen, det måste vara rätt CDP (ej vanliga SAS som ligger i Hertz profilen), det måste matas in PC kod och man måste kryssa i att man vill tjäna poäng och välja sitt EuroBonus nummer i drop down menyn.
Trots dessa rätt gjorda har det flera gånger krånglat vid hämtning i automat, men det har fungerat fint sedan en tid tillbaka.

Med tanke på hur många som upplevt krångel antar jag att det även uppstått fel trots att allt gjorts rätt, men en del kanske kan undvikas framöver med tipsen ovan.
 
Toppen