Senaste nytt

Ny funktion i SAS appen?

henke12

Medlem
Förklaringen jag fått är huruvida LH(Eller valfritt bolag som inte funkar) har valt att "låsa" bokningen så att inte andra bolag kan "titta" på bokningen..
Så LH's fel!
 

AnHu

Medlem
LOT, som jag bokade på deras hemsida i somras poppade upp i luren. Även min award med SAS, SQ, ANA.
Synd att man inte kan synka ihop luren med webben så man slipper ange ref.nr. där.
 

AABack2ARN

Medlem
Lufthansa har funkat vid några tillfällen men inte andra. Men jag tror det ligger något i hur Lufthansa hanterar bokningarna som avgör synligheten. Gäller även checkmytrip.
 

Gweilo_2

Medlem
Funkar ibland, kan inte se något mönster för när det funkar och inte. Hade en LH flygning som inte dök upp häromveckan.
 

FilipJ

Medlem
Återanvänder tråd då titeln funkar kalas. Uppdaterade några bokningar i appen (främst för att se ifall det blivit några ändringar till 737-700) och såg då att SAS nu skriver ut bokningsklassen istället för kabin. T ex: istället för SAS bonus business står det nu I på för leg i business med LH. Och istället för SAS Plus Full Flex står det nu P. (Visste inte att P var full flex, men det är vad det stod i alla fall.)
 
Toppen