Ny Aviskampanj sommaren 2020 - tjäna upp till 5500 EB-poäng

Diskussion i 'Lejebiler' startet af LasseFoppa, 27 Juni 2020.

1. pswe

pswe Medlem

By:
    ARN / CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Det är väldigt ont om bilar och de har begränsat hyrestiderna rejält.
    Jag behövde 10 dygn, helt omöjligt via hemsidan, delade jag perioden och sökte som två bokningar fanns det bilar.
    Eftersom det inte går att ringa Avis gick jag förbi ett kontor och fick det ordnat till en lång bokning. Poängmässigt hade två givetvis varit bättre men geografiskt funkar det inte för mig den här gången att dela upp hyran.
    Jag hämtade bil på Citykontoret i fredags och när jag frågade så har de skrapat fram allt de har.

NyfikenGrau synes godt om dette.
  2. chazzie

chazzie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte den bästa kampanjen men iallafall något, nu är mitt primära problem att jag inte kan boka resor för den säck med EuroBonus-poäng jag har :D

3. samet

samet Medlem

By:
    Göteborg
    Land:
    Sverige Sverige
    Får någon det att fungera?
    Hittar bilar när jag söker på avis vanliga sida men inga via Eurobonussidan.

4. Samosaguas

Samosaguas Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick det att funka för någon timme sedan. Gällde dock inte en bokning i Sverige utan i Madrid.

John Rambo synes godt om dette.
  5. Avis dealen fungerade klockrent - avslutade min 5dagars hyra i Italien i fredags förra veckan; nu 1v senare trillade 5500poäng.

pswe og Samosaguas synes godt om dette.
  6. pedantic

pedantic Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tänkte pröva Avis med det här erbjudandet, såg att man får ”extra förare utan kostnad” som EuroBonus Silver, men jag lyckas inte regga ett Avis Prefered-konto enligt instruktionerna.

Någon som lyckas koppla på sitt EuroBonus Silver och fått till ”extra förare utan kostnad” förmånen?

7. Homer

Homer Medlem

Om du vill boka en extra förare ska du helt enkelt göra din bokning som vanligt och sedan begära att en extra förare ska läggas till när du hämtar bilen.

Om en extra förare läggs till vid bokningstillfället kommer du att se den ytterligare kostnaden. Kostnaden för en extra förare tas bort när du hämtar bile

Våra villkor 

pedantic og Berglund synes godt om dette.
  8. pedantic

pedantic Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack @Homer! :)

Såg att dom på punkten efter skriver "Om något annat AWD-nummer är angivet i en kunds Avis Preferred-profil och det används i hyresbokningen kommer kunden inte att få EuroBonus-Extrapoäng eller en fri extra förare och när bokningen har slutförts kan detta inte ångras."

Tolkar det som att man kan inte använda kampanjen tillsammans med Avis Preferred eller är det något annat än att ha ett AWD-nummer?

9. pswe

pswe Medlem

By:
    ARN / CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    AWD är rabattkod på Avis-språket.
    Eurobonusnivåerna har varsin egen AWD, står på baksidan av ditt kort.
    Sedan finns det en mängd andra program / företag / organisationer som har avtal med Avis och därigenom har ett AWD.
    I din profil hos Avis Preferred kan du ange vilken AWD du vill ha som default. Om du har någon annan AWD inlagd kommer inte SAS förmånerna att komma i spel.
    Du kan med andra ord visst använda kampanjen ihop med Avis Preferred så länge din profil innehåller rätt AWD.

pedantic og DrGold synes godt om dette.
  10. pedantic

pedantic Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack @pswe! Med tanke på att jag inte har nån koll på om jag har någon AWD-kod på mitt Avis-konto, så kör jag nog en "ren" bokning via kampanjsidan för att inte riskera dom fina 5500 EuroBonus-poängen. :D

pswe synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!