Senaste nytt

Nu även Limo till och från Arlanda med Swiss first

Senator

Moderator
Vi hade Mercedes V250 på min begäran nu med Swiss First till Dubai. Mycket komfortabel när man har ett ekipage bestående av 3 väskor + vagn + två kabinbagage + barnstol :)

Det är meningen @CJR att du skall få S-klass eller BMW 7-serie men ibland finns det inte tillräckligt med bilar. Men Freys har bäst chaffisar i Stockholm
 

Asdfg123

Medlem
KOKAR just nu. Pickup var 15:00 idag men ingen transport anlände. Kontaktar driver nr på bekräftelsen och pratar med Freys som inte har någon jävla aning, och nr 2 till SES är ej i bruk. Tur man har marginal.

Bra start på resan...
 
  • Gilla
Reactions: Gus

vegasbaby

Medlem
KOKAR just nu. Pickup var 15:00 idag men ingen transport anlände. Kontaktar driver nr på bekräftelsen och pratar med Freys som inte har någon jävla aning, och nr 2 till SES är ej i bruk. Tur man har marginal.

Bra start på resan...

Så utrolig uprofesjonelt. Kjedelig. Håper resten av turen blir bedre med Swiss. :(
 

Alx

Medlem
Hej! Är det någon som vet om Swiss har bytt mailadress för att boka limo service till Arlanda?
Jag mailade till
limousineservice@dlh.de för 3 dagar sedan och fick till svar att de skulle återkomma men har inte fått någonting och får nu inga svar alls. Vi reser på lördag.

Ringde Swiss men de hade ingen aning om någonting.

Finns det något annat sätt att göra på?

Tack på förhand!
 

Senator

Moderator
Hej! Är det någon som vet om Swiss har bytt mailadress för att boka limo service till Arlanda?
Jag mailade till
limousineservice@dlh.de för 3 dagar sedan och fick till svar att de skulle återkomma men har inte fått någonting och får nu inga svar alls. Vi reser på lördag.

Ringde Swiss men de hade ingen aning om någonting.

Finns det något annat sätt att göra på?

Tack på förhand!

Pusha på samma adress. Jag fick svar på 24t förra veckan. Kolla SPAM filter om du har något från noreply@vsptn.com som skickar bokningen.

PS! Detta är ett lokalt erbjudan som Swiss centralt inte har något insikt om.
 
  • Gilla
Reactions: Alx

Alx

Medlem
Pusha på samma adress. Jag fick svar på 24t förra veckan. Kolla SPAM filter om du har något från noreply@vsptn.com som skickar bokningen.

PS! Detta är ett lokalt erbjudan som Swiss centralt inte har något insikt om.

Tusen tack! Då har jag mailat till rätt adress i alla fall. Nej de verkade inte förstå alls centralt. Var bara att tacka för mig när hon fortsatte yra om hotell/hyrbilar/taxitjänster.
 

EBGGOT

Medlem
Hej! Är det någon som vet om Swiss har bytt mailadress för att boka limo service till Arlanda?
Jag mailade till
limousineservice@dlh.de för 3 dagar sedan och fick till svar att de skulle återkomma men har inte fått någonting och får nu inga svar alls. Vi reser på lördag.

Ringde Swiss men de hade ingen aning om någonting.

Finns det något annat sätt att göra på?

Tack på förhand!

Fick svar inom 24h när jag kontaktade dem igår!
 
Funka klockren bilen komm före sin tid tog 30 minuter från dörr till arn. 20190511_072923.jpg
 
Toppen