Senaste nytt

Norweigan startar direktflyg till Los Angeles och San Francisco

Totopez

Medlem
Ber om ursäkt om detta är gammalt.

Ser en annons på di.se just nu med ovanstående budskap.
Dock är länken död när jag klickar på den. Har de lagt ut fel annons av misstag?

Jag har inte sett detta tidigare.
 

Jacob

Medlem
Norwegian har en stor presskonferens idag i Stockholm och en viss undertecknad person ska dit.

Vi får se om rubriken går att bekräfta.
 

Totopez

Medlem
image.jpg
 

erc

Medlem
Oakland Intl Airport var en överraskning. När San Francisco-Oakland-bron öppnar igen i höst blir avståndet in till centrala S.F. bara marginellt längre än från SFO.
 

Flood

Medlem
Oakland Intl Airport var en överraskning. När San Francisco-Oakland-bron öppnar igen i höst blir avståndet in till centrala S.F. bara marginellt längre än från SFO.

Dessutom går det en del färjor över bukten. När jag var i SF förra året bodde vi på Alameda, det var både smidigt och trevligt att glida in med färjan.
 

Palazzi

Medlem
Kul! Är imponerad över satsningen :)
Funderar på hur mycket de kan pressa priserna på denna sträcka (?) Det är redan ganska billigt och DY/DU verkar bara vara riktigt billiga på lite kortare sträckor som JFK. MIA är inte mycket billigare än hos andra bolag, men fördelen är ju direktflyget.

Har förr funderat på att köpa enkelbiljetter med DY som positioneringsflyg, men LAX/SFO låter som mer än jag klarar av i deras kabiner. Redan i JFK är man ju positionerad i samma zon. SFO/LAX-LHR i F är iofs lockande....:rolleyes:
 
Toppen