Senaste nytt

Nordic Choice hotels sommarkampanj 18 jun 2020 - 23 aug 2020

Kampanj nu även under sommaren

Upp till 30% rabatt på hotellrum i sommar | Nordic Choice Hotels

Bokade 4 nätter på Quality Nacka (ligger i Sickla 5 min från Slussen) för 1600 kr! Avbokningsbart och med frukost.



Upp till 30% rabatt på hotell i sommar
Drömmer du om sommarens varma, fria och lata dagar? Vi kan inte lova dig en varm och solig sommar - men vi kan lova dig frihet. För nu får du inte bara upp till 30% rabatt på din bokning, utan också flexibilteten att om- och avboka rummet ända fram till ankomstdagen.

Semestra i Norden när den är som allra bäst, eller ta en tur över Östersjön och utforska Baltikum. Bo mellan 18 juni - 23 augusti och få upp till 30% rabatt, men hurry up - bokningen måste ske senast 16 februari.

Boka ditt sommaräventyr nu, och bestäm dig i sommar!
 

intuition

Medlem
Var fick ni kampanjen ifrån?
Jag har inte fått den som mail och kan inte heller se den på sajten (förutom om man följer länken ovan). Lite udda, jag brukar alltid få alla kampanjer i mail-boxen.
 

palmen

Moderator
Jag har inte fått någon info, kommer säkert upp under dagen.
Blev en boknign till i sommar en helg då jag ska vara bortrest, hellre 1000 kronor per natt än 25000 poäng.
 

intuition

Medlem
Om man kollar UTM-parametrarna i länken ovan så har den gått på email. Kanske till en speciell grupp av medlemmar ("email_nl")
.../kampanjer-och-erbjudanden/sommar/?utm_medium=Email&utm_source=email_nl&utm_campaign=email_se_uke0720_a_summer_book_early_2020_2002709&utm_content=email_summer_book_early&preserveRates=true
 

Gargamel

Medlem
Fick mailet 09.59 idag, jag är ingen stor kund hos NC men iaf Guld via kortet. Kanske riktat mot de som har få nätter, tolkar att ni som inte har fått det ändå bor en del på NC.
 

intuition

Medlem
Fick också mailet på morgonen i dag. Länken se identisk ut med den som är postad ovan.
Massmail portioneras alltid ut men ett dygns leverans låter långt. Troligen har de någon sorts segmentering som skickar kampanj till vissa dagen innan.
 
Toppen