Tack.. jag glömde uppdatera att det är 0 i alla klasser fram till W22 som börjar sista söndagen i oktober. Så Qatar har laddat flighten i GDSerna men den är inte öppen för försäljning.
Jag fascineras över att Qatar kör ARN, CPH, OSL medan världen står nästan stilla.
Det gör man då man egentligen inte heller har råd, även "råd" i det här sammanhanget inte är detsamma som vad "råd" betyder för SAS eller Lufthansa.
Undrar hur lång tid det tar att starta upp ett nätverk igen om säg 6 månader. Om viljan finns går det säkert snabbare än Qatar tänker sig. Gissar dom tror att dom har en USP eftersom dom faktiskt håller nätverket igång, med underleverantörer och logistik. Dessutom kan man ju flyga en hel del cargo så man kanske kompenserar lite?
Jag är tveksam till om försprånget man har nu kommer gälla speciellt länge, kanske några månader. Jag planerat dock flera resor med Qatar i Q3-Q4.