Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-4-1-gränsen 2019?

Axxo

Medlem
Hej!

Jag har nu löst första vouchern för amex premium. Funderar på att säga upp det nu och vänta i 6 månader för att sedan skaffa igen och få sign up bouns. Funkar det? Jag behöver inte fler voucherns i år, har redan en resa inbokad med en tidgare voucher.
 

patteng

Medlem
Triggade äntligen min för i år med premium. Tror dock inte jag kommer ha 150k spend till ( låga utgifter) men hade ni skaffat er Elite för att testa samt tjäna 20p ist för 15p?
 

gjohansson

Medlem
Triggade äntligen min för i år med premium. Tror dock inte jag kommer ha 150k spend till ( låga utgifter) men hade ni skaffat er Elite för att testa samt tjäna 20p ist för 15p?
Det kan enbart du räkna på om du får in poäng för att motivera en voucher till eller vice versa mer poäng så du har användning av en voucher till.
För egen del så hade jag nog skippat om jag inte trott att spenden går upp och jag faktiskt har användning för en voucher till.
 
Förlåt... Har inte hittat i tråden, men vart ser man sin spend och hur långt det är kvar till vouchern på Amex egna hemsida?
Tycks inte hitta detta? :O
 

Taggen

Medlem
Förlåt... Har inte hittat i tråden, men vart ser man sin spend och hur långt det är kvar till vouchern på Amex egna hemsida?
Tycks inte hitta detta? :O
Det är inte helt lätt när man fortsätter festa när man kommer hem :D:D men om du tittar på texten till höger i bild när du är inne på sidan som visar dina poäng transaktioner så ser du en siffra i fet stil.

AMEX.png
 

squeezen

Medlem
Andra voucher kom idag. Då kan man på riktigt börja planera lite ANA F för familjen i jul/nyår. :)
Ja planera går ju men eftersom de i 99% släpper endast en plats (iaf mellan EU och HND) så kan det ju bli mycket planering för lite resultat....
Är det infant det gäller och det går att först ta er till USA så finns en del avgångar med 2 platser dock.
 
Toppen