Senaste nytt

Minnesanteckningar från en resa med EVA AIR

JohnnyWilde

Medlem
Satt och funderade varför det är så få rapporter från EVA på forumet då konsensus verkar råda att de levererar ypperligt trevlig transport från A till B också, pang, var det en färsk resumé där. Tack!

För övrigt så verkar alla som vanligt fokusera på fel saker dvs pommacen och bukutfyllnaden....det serveras ju Kavalan whiskey ombord. Fokus!!
 

Fredde18

Medlem
Trevlig resa!

Bara för att du själv kommenterade meningar och kommatering, så missade jag själv att läsa ut ett komma i din text och läste i stället:
jag var den ende västerlänningen i businesskabinen som var helt full,”
och såg framför mig hur värdinnorna utom din synhåll hade roligt åt den överförfriskade svensken. :D Sorry..
 

fcx

Medlem
Trevlig resa!

Bara för att du själv kommenterade meningar och kommatering, så missade jag själv att läsa ut ett komma i din text och läste i stället:
jag var den ende västerlänningen i businesskabinen som var helt full,”
och såg framför mig hur värdinnorna utom din synhåll hade roligt åt den överförfriskade svensken. :D Sorry..

Dricker man cola zero så blir man bara full av godhet.
 

aruba1

Medlem
Tackar för en trevlig rapport vi har funderat över att boka av vår resa till Thailand där ett av benen är mellan CDG-TPE med Eva, men tack vare dina minnesanteckningar så behåller nog vår tripp. Utgår från att epidemin inte blir alltför omfattande i början av april.
 

majer

Medlem
Tackar för rapporten! Instämmer i allt, Eva Air är fantastiskt, både på long och short haul.
Utforska gärna Taiwan, det är ofta en bortglömd pärla i Asien.
 

Canadien

Medlem
Satt och funderade varför det är så få rapporter från EVA på forumet
Taiwan ligger ju lite udda till om man ska till Sydostasien eller Japan t ex så routingen blir kanske lite fel för många. Sedan släpper de business ganska sent till Eurobonus om jag fattat rätt, typ bara några veckor innan flight om man vill resa 2 pers.
 
Toppen