Senaste nytt

Mikkeller öppnar bar på Kastrup

Agö

Medlem
Jag kommer gärna! När åker vi?
Älskar Köpenhamn och danskarna förklarade ju ändå krig mot Irak 2003, man skickade en ubåt och tre sjukvårdstält. Ubåten hann aldrig fram innan George W. förklarade "mission accomplished" men icke desto mindre förklarade Danmark krig och fick en mängd kontrakt till återuppbyggnaden av landet som tack!
Nu!

6c583a85f627edeaa1101931248e53d1.jpg
 

Agö

Medlem
Nämen oj vad tråkigt du verkar ha... ;)

Nästa SASkärra avgår ARN 15.20 och kostar friska 2209:- eller en dryg Avishyra, 12000 poäng (visserligen Plus med FlyPremium). Hur länge kör ni festen? Och vad firas?
FlyPremium är otroligt vasst. På flighten kan du dricka en Mikkeller (för att inte gå alltför off-topic), väl på Kastrup unnar du dig en rejäl sejdel från Mikkeller och köper med dig till metron. Sedan är du framme vid Nørreport och tar dig snabbt till Mikkeller för några kalla med oss. Vi avslutar i någon av Mikkellers barer.
 

squeezen

Medlem
Jag kommer sitta på någon timme ikväll på Mikkeller (loungen..) på CPH då jag inte är förtjust i Primeclass loungen.
Tänkte att man kanske borde köra en liten trevlig provning.
Har ni några tips på nuvarande öl?
Mikkeller CPH Airport – Mikkeller
De första fyra är ju unika för den baren på kastrup så lite kul, även om ingen sticker ut.

Smaken är som baken, själv gillar jag ipa, och gärna hazy, så hade kört på det. Thaipa verkar spännande.

Drack santas little helper igår (inte på kastrup) den är rätt mastig på 10.9% och belgian dark så rätt tung.
 

Ricci

Medlem
De första fyra är ju unika för den baren på kastrup så lite kul, även om ingen sticker ut.

Smaken är som baken, själv gillar jag ipa, och gärna hazy, så hade kört på det. Thaipa verkar spännande.

Drack santas little helper igår (inte på kastrup) den är rätt mastig på 10.9% och belgian dark så rätt tung.
Helt klart Thaipa verkar vara intressant.
Jag har för mig jag testat Santas little helper kommer dock ej ihåg var men att det gick igenom lite spritighet i smaken.
 

squeezen

Medlem
Helt klart Thaipa verkar vara intressant.
Jag har för mig jag testat Santas little helper kommer dock ej ihåg var men att det gick igenom lite spritighet i smaken.
Yes, trots att jag drack den vid 22 tiden igår och då var lite ”bedövad” i smaklökarna så var den spritig tyvärr. Blir ju lätt så med de % på ales. Nästan stout bara där de är lena trots den styrkan.

Tänk på att be om små glas specifikt och testa lite fler. De brukar annars ofta ta full size automatiskt.
 

flybob

Medlem
Jag kommer sitta på någon timme ikväll på Mikkeller (loungen..) på CPH då jag inte är förtjust i Primeclass loungen.
Tänkte att man kanske borde köra en liten trevlig provning.
Har ni några tips på nuvarande öl?
Mikkeller CPH Airport – Mikkeller
Jumper Cables om du gillar DIPA annars Idaho 7 eller Hazy Holidays för lättare.
Strawberry & Coffee Berliner Weisse funkade förvånansvärt bra, om man gillar lite mer syra.
 

pep

Medlem
Jumper Cables om du gillar DIPA annars Idaho 7 eller Hazy Holidays för lättare.
Strawberry & Coffee Berliner Weisse funkade förvånansvärt bra, om man gillar lite mer syra.
...iiihhhh, du forvarende! Hvor ved I meget! Vi maa lave et traef der nogen gang - eller forflytte Bc.se corner fra loungen og derned...? Godt nytaar!
 
Toppen