Menzies lounge(r) på Arlanda blir Plaza Premium

Diskussion i 'Lounger' startet af Thornado, 1 Juni 2021.

1. Remington Steele

Remington Steele Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det bör borga för högre kvalitet på mat och dryck :)

Torsi, 011430121 og Berglund synes godt om dette.
  2. sweflyer

sweflyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har ingen exakt statistik men upplever nog att rätt många verkar signera i Priority Pass-maskinen när de går in. Så det tar nog bort en rätt stor del om de inte välkomnar dessa kunder. Kanske speciellt helger.

Sen är det väl inte säkert att just dessa gamla Menzies-lounger kommer lämna Priority Pass heller. Om jag förstod det rätt skulle vissa Plaza Premium vara kvar trots allt, och detta har ju offentliggjorts efter att skilsmässan Priority Pass/Plaza Premium blev känd.

3. ResenärenLars

ResenärenLars Medlem

By:
    Malmö
    Land:
    Sverige Sverige
    Enligt denna lista hos Plaza Premium https://www.plazapremiumlounge.com/PlazaPremiumLounge/media/PPLMedia/Landing/PR-PP-Closure-Date.pdf så är det bara loungerna i Indien som fortfarande kommer att acceptera Priority Pass.

Jag flyger till Indien ungefär en gång om året så i mitt fall så kommer Priority Pass att tappa ganska mycket i värde, men man har ju fortfarande access till andra lounger så ett visst värde finns ju kvar.

Remington Steele synes godt om dette.
  4. 011430121

011430121 Medlem

By:
    STOCKHOLM
    Land:
    Sverige Sverige
    Samt rena möbler, har tagit bilder och lagt upp är på BC i lounge tråden där man ser skitiga möbler.

Remington Steele synes godt om dette.
  5. GOTBound

GOTBound Medlem

By:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Dagens rant från min sida är att Norrsken öppnar först kl 11 och stänger redan kl 17 ;).

Vinga på GOT öppnar 05:00.

011430121 og Ubbe synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!