Senaste nytt

Mask i maten ombord Norwegian

jannewa

Medlem
Mat kan utan problem hålla i 180 dagar under rätt förvaring och brehandlig.
Problemet är väl när dom lastar av och på hela tiden så är väl chansen rätt stor att det blir något litet hål i förseglingen,
Jag har ätit mat i Armen som var över 30 år gammal. :)
 

Sofia

Medlem
Har inte märkt av nåt personligen men så skulle jag inte heller välja att åka DY på längre sträckor. Till Finland och England känns det helt ok, då klarar man sig utan käk. I övrigt tycker jag att DY's personal är betydligt trevligare än Ryan (jag vet, jag svär i kyrkan) och planen är fräschare. Dessutom håller dom inte på med en massa lotteritjafs och annat som jag märkt.
Japp, jag är cheap-ass ibland men vill man resa när kassan är skral får man inte sätta näsan alltför högt i vädret ;)
 

Llehs

Medlem
Japp, jag är cheap-ass ibland men vill man resa när kassan är skral får man inte sätta näsan alltför högt i vädret ;)

Off topic:
Helt rätt... Det är bara tråkigt att läsa om när folk köper billigast tillgängliga produkt och gråter ut i Aftonbladet.
Jag säger inget om de ekonomiska beslut som tas, jag blir bara upprörd över den omedvetna riskhanteringen.

Själv blandar jag egen köksrengöring i köpes-flaskorna när de tar slut (Yes och vatten).
Jag är fullt medveten om att effekten kanske inte blir lika extremt bra som på tv-reklamen men jag är beredd att hantera detta...
 
Visst, om det är konserver som DY använder så skulle jag inte säga något. Utan att veta så gissar jag med bergsäkert tonfall att det INTE är konserver vi pratar om.
 
Toppen