Senaste nytt

Många diversions från Köpenhamn på väg till Arlanda pga Sven

sembl

Medlem
Kollade precis på flygradar och det är en hel del plan som får flyga upp till Stockhom just nu.

Icelandair ser rolig ut, Narita flighten vände över småland etc etc.
 

Fredrik

Medlem
De sa på jobbet att HAM var stängt så vissa kollegor blev fast på båda ställena. Låter som att jag ska vara glad att jag är där jag är.
 

MLE

Medlem
Verkar ha varit en del nerviga landningar på CPH.
Från CPH's FB-sida:
"I just landed, that was the most extreme one ever."
"Landed an hour ago, got out now. Craziest landing ever with a practice round, phuuh."
" Our plane returned to Stockholm after failed landing attempt."
 

Perra

Medlem
Jo blåser rätt bra här nere, fick stundtals ta sats och springa för att komma fram annars tryckte vinden en bakåt
Kollega kom från Paris och fick landa, har var lite skakis när jag pratade med honom
 

Agö

Medlem
Haha, den här gången valde jag att åka hem från Malmö redan vid lunchtid vilket var mycket klokt med tanke på att tågen ställdes in från kl 16 och bron därefter stängdes. Blåser alltjämt en hel del, blir till att jobba hemifrån idag.
 

agehall

Medlem
Riktigt skoj för de stackarna som ska till CPH. Det går ju inga tåg dit heller, så risken är att de blir fast här uppe ett tag.
 

agehall

Medlem
Är den öppen?

FruAgehall kom fö med SAS från CPH igår 1705 (som avgick rätt försenad) och hon sa att det blåste rätt bra när de skulle upp...
 
Toppen