Senaste nytt

Månadshyra av bil

JimLov

Medlem
Hade tråkigt idag så jag bokade en Fiat 500 på Hertz Arlanda.
Har iofs aldrig kört en sådan och dom sägs vara lite skoj så jag tänkte passa på att kolla hur servicen var.
Slutade med att jag fick riktigt bra service och kommer nog ta nästa bil därifrån.
Dom hade uppgraderat mig från en 500 till en V60. Mycket trevligt bemötande dessutom så jag förklarade att det var en testbokning och vi började prata bilar.
När vi var klara så rullade jag därifrån med Range Rover Sport istället.
 

Valley

Medlem
D2 är en hit när du enbart har 25 mil raksträcka och 60-väg.
Motorväg eller stadskörning var inte roligt. För den finns väl fortfarande inte med automatlåda ?
 

Najk

Medlem
Har hyrt för 6k/mån hos lokal AVIS inkl allt. Har varit när konsulter börjat och haft leveranstid på sin bil dvs allt från 2-6mån.
 

FF#1

Medlem
Jag är inte helt hundra men hyfsat övertygad att D2 jag hyrde hade automat.
Nu är vi lite OT... men D2 finns med automat. har haft nöjet att hyra en på Hertz för att "plåga" på en hemlig testbana... varför bestämde vi oss inte för en lite sportigare bild när man ändå har en hel bana för sig själv.... :)
 

johan_fbg

Medlem
Någon som har erfarenhet av Hertz långtidshyra och vet när avgiften för hyran brukar dras – innan, under eller efter hyresperioden?
 

JimLov

Medlem
Någon som har erfarenhet av Hertz långtidshyra och vet när avgiften för hyran brukar dras – innan, under eller efter hyresperioden?
Nu var det ett tag sedan jag hyrde men jag är hyfsat övertygad att hyran drogs i samband med att nästa 30-dagars period startade.
 
Toppen