Lufthansa Group (inkl. Swiss, Austrian, Brussels Airlines) - det här gjorde Ni bra!

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startet af A380*G, 25 November 2012.

1. Elberto

Elberto Medlem

By:
    Berlin
    Flög för 2 veckor sen med LH807 (ARN-FRA).
    Medans jag som EBD blir jämnt nekad en prio-boarding av SAS personal när jag fråga snällt (SAS-flyg), pga. Covid-19, går det utmärkt varje gång man flyger Lufthansa. Man hamnar som EBD alltid i Group 1. Vielen Dank, Lufthansa!
    Men det som jag tyckte var utöver förväntan är att jag blev tilltalat med namn i Economy(!) när de delade ut vattenflaskor. Hon som jobbade i kabinen kikade lite snabbt på sina anteckningar innan hon rullade vagnen mot min stolsrad.

Jag var förvånad hur Lufthansa ta hand om *A Gold jämfört hur SAS ta hand om sina egna EBD.

CLAES OSCARSSON, SimonXYZ, Rasmus_1 og 11 andre synes godt om dette.
  2. Taggen

Taggen Medlem

By:
    Stockholm
    Kan väll bara stämma in i kören som hyllar SWISS. Det sista bolaget värt att flyga business med inom Europa. Längesedan jag fick såpass god mat på ett flygplan. En annan planet jämfört med SAS hippie-bulgur. Det blir nog fler resor via Zürich i framtiden.

C967D34D-F3B6-4543-9D62-36D57DABF2C6.jpeg

CLAES OSCARSSON, Jonas C, Wille91 og 22 andre synes godt om dette.
  3. Hudik

Hudik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick precis mail, där Lufthansa förlänger min status från 02/2022 till 03/2023 pga. Coronapandemin.

CLAES OSCARSSON og palmen synes godt om dette.
  4. palmen

palmen Moderator

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Väldigt bra nyheter, hoppas fler bolag tar efter detta. Gillar hur proaktiva Lufthansa är i detta så man slipper fundera på det och går ut i god tid med infon.

Jane Insane og karho synes godt om dette.
  5. Mr Basic

Mr Basic Medlem

By:
    Uppsala
    Land:
    Sverige Sverige
    Fick en tidtabell-ändring på en flight mellan Frankfurt och Bilbao som genererade ca 7 tim på FRA.
    Ringde Lufthansa, svar efter 15 min och ombokad (till Swiss via ZRH) på 5 min utan ngt krångel. Mkt nöjd. :)

Lounge Lizard, Nilann og GOTBound synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!