Lufthansa flyger 747 och a350 till Mallorca i sommar

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startet af LPC123, 11 Juni 2021.

1. LPC123

LPC123 Medlem

By:
    Göteborg
    Land:
    Sverige Sverige
    Juancarlos, stopover, Jönsson og 4 andre synes godt om dette.
  2. fcx

fcx Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    @Alf har bokat alla avgångar?

Osten, Lagerman, zippan og 14 andre synes godt om dette.
  3. LPC123

LPC123 Medlem

By:
    Göteborg
    Land:
    Sverige Sverige
    Ja det är ju dock bara Mallis och inte Kanarieöarna :) men det duger nog ändå

Alf synes godt om dette.
  4. mha321

mha321 Medlem

Då hinner man ju åka fler gånger!

Alf, LPC123 og Sir Lemon synes godt om dette.
  5. Sir Lemon

Sir Lemon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Äntligen en frände i livet! Du, jag o Alf dit, sedan åker vi fram o tbx i first i skytteltrafik och hämtar upp dyre broder Alf sista vändan, så han orkar med ;) Med mina tyska ådror så skriver jag ett långt formulär i god tid och kräver återöppnande av FCT. Ska bli kul att se minen på Porsche-chauffören efter tredje besöket.

GOTATH, GOTBound, Alf og 3 andre synes godt om dette.
  6. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack, jag blir rörd av den goda omtanken. Sommaren föredrar jag dock hemma på landet men kan man flyga så fint till Mallis så vore det tusan om inte Kanarieöarna kan komma till vintern. Annars är ju @Sir Lemon förslag svårt att motstå.

Sidst redigeret: 11 Juni 2021
    pjsven, DrGold, henke12 og 3 andre synes godt om dette.
  7. 011430121

011430121 Medlem

By:
    STOCKHOLM
    Land:
    Sverige Sverige
    @Alf jag vill inte vara sämre, talade med Swiss och de sätter in 777-300 för att få se dig och din hustru ombord
    Du måste skriva en reserapport!
    E35454FA-F0A5-4137-AF1A-7FBEA0D1BA16.png

John Rosenbaum, Sir Lemon, Alf og yderligere 1 synes godt om dette.
  8. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tyvärr så funkar inte upplägget. Jag har B747-8 kvar att pricka in på min ”att göra lista” och då deras First klass. Kollade upp alla avgångar under juli, aug med 747-8 från FRA till Mallis. Det verkar som man på en business biljett kan boka stol i First men alla platser var bokade i First så det sket sej. Möjligt att det inte går att boka sej i First kabinen eftersom det bra finns prissatt i business. Då blir det ju inte heller någon limo till planet eller FCT, tyvärr. Men för den som vill prova fanns det lite ströplatser kvar i business. Bra möjlighet för den som vill prova på att flyga det bästa flygplanet i världen innan det försvinner.

John Rosenbaum, Thomasn, aruba1 og 4 andre synes godt om dette.
  9. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för all omtanke men det är fortfarande Kanarieöarna som är destinationen B777-300ER har jag redan bockat av, dessutom med en reserapport på forumet.

John Rosenbaum og Sir Lemon synes godt om dette.
  10. mha321

mha321 Medlem

Flyger du bara tillräckligt många vändor så kommer du in i fct och får limo. 300,000 miles bara nu när det är dubbel earn! Bokar du flex får du 2000 per leg, så det räcker med 75 t/r! Go for it! (och gör du det ska du se att de nog kan släppa in dig i first kabinen på sista turen!)

John Rosenbaum, Sir Lemon, KennethL og yderligere 1 synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!