Senaste nytt

Lufthansa First Lounge med AMEX centurion och Lufthansa biljett

Dbodenfo

Medlem
Hej alla.

Åker till Marseille i december och la in min resa i loungebuddy då kom MUC Lufthansa lounger upp. Efter lite eftersökningar hittade jag en länk till amerikanska amex.

Lufthansa Offer

Har någon testat?
 

GOTBound

Medlem
Inte Centurion, men jag och Mrs. GOTBoundkommer testa detta på vägen hemifrån Florida strax efter nyår, Business loungen då vi flyger ekonomi.
Det skall även gå att köpa access till medföljande passagerare (läs GOTBound Jr 1 och 2) för €22/ person.
LH Business slår PP loungen i T1.

Jag återkommer i tråden om intresse finns.

EK
 

El Oso

Medlem
En oerhört trevlig förmån som nu funnits några år och fungerar förträffligt. Jag fann det av en slump när jag stod och fummla med min plånbok vid business lounge och till min enorma förvåning fick frågan om jag inte skulle ta hissen upp till First lounge och ta en lunch? Minns det som igår:rolleyes:.
 

Rustscheff

Medlem
Det fungerar. Jag frågade i F-loungen för 2 veckor sedan eftersom jag har en flygning enbart till FRA och MUC utan long haul. Observera dock att det inte är alla F-lounger. Hittills gäller det till mars månad ut.
 

Senator

Moderator
Det fungerar. Jag frågade i F-loungen för 2 veckor sedan eftersom jag har en flygning enbart till FRA och MUC utan long haul. Observera dock att det inte är alla F-lounger. Hittills gäller det till mars månad ut.

Precis. Det gäller enbart i Frankfurt på FCL B och i Munchen är det satellit-terminalen som gäller. Det är också så att detta verkar bara förlängas med 6 månader i taget. Just nu gäller det ut sista mars, 2020
Lufthansa Offer
Det förlängdes igen nu i oktober.

Synd att det inte gäller FCL A i Frankfurt.
 
Toppen