Senaste nytt

Lounger värda att stanna extra lång tid i (First-lounger eller motsvarande)

toer00

Medlem
Emirates First i Dubai är inte heller så tokig, stor, öde, kanske lite opersonlig tom... Men allt finns där..Duscharna, à la carte rest. Och egen gate till planen...




Skickat från min iPad med Tapatalk
 

mika

Medlem
Jag testade Cathay Pacifics nya lounge (första class) i Heathrows T3. De har nu samma koncept som the Wing och the Pier i Hong Kong med fine dining från a la carte -listan. Det var två champagnesorter att välja ifrån (Barons de Rothschild Brut NV, Moët & Chandon). Menun var primärt i kanton-stil och mycket att välja ifrån gällande förrätter, huvudrätter och efterrätter. Jag skulle lätt ta ett par extra timmar och äta en bra trerätters här.
fig2-min.jpg fig1-min.jpg fig2-min.jpg
 

AABack2ARN

Medlem
Nu har ju inte loungen öppnat ännu så vi VET ju inte om det är en lounge värd att spendera lite extra tid i. ;) Men Qantas är på väg att bygga en First-del i anslutning till sin nuvarande lounge i Singapore (samtidigt som de bygger ut den nuvarande). Skall vara i samma stil som den i Los Angeles och stå klar under 2019. Öppen för resenärer i First och oneworld Emerald. Jag håller tummarna :)
 
Toppen