Lounger värda att stanna extra lång tid i (First-lounger eller motsvarande)

Diskussion i 'Lounger' startet af palmen, 15 August 2016.

Tags:
  1. Jonas C

Jonas C Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Tomt på eftermiddagarna när jag brukar besöka loungen. Trevlig bar med Champagne, sköna vilstolar med utsikt över startbanan och plattan.

2. palmen

palmen Moderator

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
  3. toer00

toer00 Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Emirates First i Dubai är inte heller så tokig, stor, öde, kanske lite opersonlig tom... Men allt finns där..Duscharna, à la carte rest. Och egen gate till planen...

Skickat från min iPad med Tapatalk

4. mika

mika Medlem

By:
    Schweiz
    Jag testade Cathay Pacifics nya lounge (första class) i Heathrows T3. De har nu samma koncept som the Wing och the Pier i Hong Kong med fine dining från a la carte -listan. Det var två champagnesorter att välja ifrån (Barons de Rothschild Brut NV, Moët & Chandon). Menun var primärt i kanton-stil och mycket att välja ifrån gällande förrätter, huvudrätter och efterrätter. Jag skulle lätt ta ett par extra timmar och äta en bra trerätters här.
    fig2-min.jpg fig1-min.jpg fig2-min.jpg

Berglund, squeezen, jumbooze og 5 andre synes godt om dette.
  5. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Nu har ju inte loungen öppnat ännu så vi VET ju inte om det är en lounge värd att spendera lite extra tid i. ;) Men Qantas är på väg att bygga en First-del i anslutning till sin nuvarande lounge i Singapore (samtidigt som de bygger ut den nuvarande). Skall vara i samma stil som den i Los Angeles och stå klar under 2019. Öppen för resenärer i First och oneworld Emerald. Jag håller tummarna :)

palmen synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!