Lounger värda att stanna extra lång tid i (First-lounger eller motsvarande)

Diskussion i 'Lounger' startet af palmen, 15 August 2016.

Tags:
  1. JohanA

JohanA Medlem

Ingen fara... åker aldrig British Airways så har noll koll på vad deras lounger kallas.

Matsson synes godt om dette.
  2. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Jag håller helt med. Blev besviken när jag var där förra året. Dåligt matutbud och allmänt tråkigt.

Agö og NotRyan synes godt om dette.
  3. nissefalk

nissefalk Medlem

By:
    Aplared
    Land:
    Sverige Sverige
    MALS Lounge på Mumbais (BOM) flygplats, Första klass delen där är riktigt bra med massage och rikligt med mat och dryckes utbud, jag flög med British Airways i Business Class med ett British Airways Executive Club Guld kort när jag var där men tror att de också hanterar andra flygbolag då det är en tredje parts lounge.

[​IMG][​IMG][​IMG]

Attached Files:

aruba1, Smuffe og Jay synes godt om dette.
  4. Vaniljvodka

Vaniljvodka Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Nån chans att få nyttja den om man anländer ICN med Asiana F (vidare med SQ C)?

5. JohanA

JohanA Medlem

Fråga går alltid. Vi blev insläppta i F-loungen när vi flög OZ C till NRT. De gav oss invite vid incheckning av outgrundlig andledning. :)

Bara det visar på att denna lounge inte är något speciellt...

Vaniljvodka synes godt om dette.
  6. Jay

Jay Medlem

By:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Helt enig, hela flygplatsen i Mumbai har fått sig ett rejält lyft ioch med nya T2, den nya loungen täcker väl nästan in alla flygbolag oavsett allians och är riktigt vass.

Tycker även att EKs lounger (både first och business) på DXB kan vara värda att läggas till på listan, mest pågrund av storleken och och det stabila matutbudet som i mitt tycke ger en väldigt trevlig helhetsupplevelse.

Per N synes godt om dette.
  7. JohnnyWilde

JohnnyWilde Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag anlände med Lufthansa F och vidare i Asiana C och lämnade även flygplatsen 4 timmar men fick ändå access till first loungen.
    Att den absolut inte är värt att spendera överdrivet mycket tid är en annan femma. Tycker den är högst medioker!

Vaniljvodka synes godt om dette.
  8. Fredrik Jeanson

Fredrik Jeanson Medlem

By:
    VST
    Land:
    Sverige Sverige
    Än har jag inte kommit in i någon av F-loungerna så referenramen är Star Alliance lounger. Vad gäller att stanna länge tycker jag den nya Senatorloungen i München är värd att vara i länge. Vad jag förstått av andra är också nya Star loungen på Xürich Terminal E trevlig.

9. Jonas C

Jonas C Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Om vi nu bortser från Lufthansas First Class Terminal och Lounge, så tycker jag att B42 Senator på Frankfurt är väldigt trevlig. Kan lätt spendera 4-5 timmar där i vilstolarna med ett glas Champagne i handen.

10. Agö

Agö Medlem

By:
    CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Berätta!

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!