Senaste nytt

Lounger som åter öppnat efter Covid

JacobGBG

Medlem
Senaste jag hade EBG pre-pandemi så fick jag ett fysiskt kort att vifta med när man skulle in i lounge.

Sedan dess så har flygbolagen dragit in med kort mer och mer av kostnads- och hållbarhetsskäl. Ni som har EBG idag, visar ni kortet från SAS-appen när ni ska in i lounge numera eller går det helt via boarding pass?
 

palmen

Moderator
Senaste jag hade EBG pre-pandemi så fick jag ett fysiskt kort att vifta med när man skulle in i lounge.

Sedan dess så har flygbolagen dragit in med kort mer och mer av kostnads- och hållbarhetsskäl. Ni som har EBG idag, visar ni kortet från SAS-appen när ni ska in i lounge numera eller går det helt via boarding pass?
Ligger alltid på boarding pass för mig. För att få access ska kortet ligga i bokningen, det följs ju dock inte alltid.
Annars går det bra att visa appen för sas lounger.
 

igelkotten

Medlem
Senaste jag hade EBG pre-pandemi så fick jag ett fysiskt kort att vifta med när man skulle in i lounge.

Sedan dess så har flygbolagen dragit in med kort mer och mer av kostnads- och hållbarhetsskäl. Ni som har EBG idag, visar ni kortet från SAS-appen när ni ska in i lounge numera eller går det helt via boarding pass?

Jag har nog inte använt mina fysiska guldkort, eller ens de digitala, de senaste 3-4 åren. Allt ligger på boardingkortet
 

Homer

Medlem
United Club lounge Heathrow Terminal 2 har öppnat igen

Öppettiderna är dock ganska begränsade
United.jpg




Även Air Canada's lounge är öppen med begränsade öppettider
Air Canada.jpg
 
Toppen