Loganair

Diskussion i 'Oneworld' startet af Ricci, 27 Februar 2021.

1. Ricci

Ricci Medlem

By:
    CPH/Skåne
    Land:
    Sverige Sverige
    Sitter och löst planerar en vandringsresa på Islay till hösten och vill resa med flyg denna gång direkt till ön dvs OM nu Boris vill öppna upp UK...:)
    Jag ser att Loganair flyger sista benet GLA-ILY (CPH-LHR-GLA-ISY), hur är de att flyga med och har man tillgång till British Airways-lounge i Glasgow då?

(Är BAEC-Gold och troligtvis åker vi business)

IPC_Mataveri synes godt om dette.
  2. 011430121

011430121 Medlem

By:
    STOCKHOLM
    Land:
    Sverige Sverige
    För några år sedan flög jag och några BC medlemmar med Loganair, tror det blev 4 ben trevligt bolag, SAAB 340 och SAAB 2000 flög vi, minnas att de inte serverade något mer än kaffe och te och en ”godisbit”.
    Hur det var med lounge besök så tror jag att vi hade det för att vi flög på British Airways nummer, det var lite svårt att boka biljetter med Loganair var tvungen att ringa British Airways för att få in Loganair benen på samma bokning.
    Vi fick British Airways poäng.

Ricci og IPC_Mataveri synes godt om dette.
  3. IPC_Mataveri

IPC_Mataveri Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    British Airways ändrade för något år sedan att om man åkte codeshare med Loganair hade man inte tillträde till British Airways loungen.
    Det kan ju ha ändrats igen.

011430121 og Ricci synes godt om dette.
  4. Homer

Homer Medlem

Sir Lemon og IPC_Mataveri synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!