Senaste nytt

[Live] SAS historiska flygning med första A350n till Chicago

Taggen

Medlem
Bevis för Plussnacks

ABF42E39-003C-4AE5-BAD2-1A0C85F08B8A.jpeg
 

Taggen

Medlem
SAS kör alltså med ett nytt Wi-Fi system som ligger emellan nuvarande Panasonic (Long-haul) och Viasat (Europa). SAS kör Immarsat på A350:n. Just idag är det nog lite inkörningsproblem.
 

axo

Medlem
Gratis wifi i GO också idag! WIFI-pikérna är mycket serviceminded och delar med sig av enkäter som fylls i. Pratade med en wifi-piké som ska utveckla nya SAS-appen, @Tonton hade många bra idéer om vad som saknas just nu, t.ex. lättare möjlighet att kunna boka Målats ToR med 4 legs åt varje håll ;)

Dagen till ära bjöds det också på en alkoholhaltig dryck i Go! Annars vanlig, helt ok, SAS Catering.

Snackbaren inspekterades och största nackdelen är att utrymmet runt den är ganska litet, svårt att få överblick.... Dock bara att plocka på sig för Plus!
 

M.K

Medlem
Jag fick två glas från MIA väldigt nyligen i PLUS och allt av snacks jag ville ha. Jag har bara flugit i C de senaste åren innan denna t&r, men det verkar som om produkten äntligen uppgraderas igen. Speciellt dagsflygningen dit med fönstersäte och seat-block (?) av min tvåa var faktiskt behaglig trots i princip fullbelagt bägge vägar.

Jag ser nu fram emot att få höra åsikterna om nya stolen i plus samt givetvis upplevelsen i C. (& väck gärna @palmen om hans dryckesupplevelse) ;)
 
Toppen