Senaste nytt

Lifetime Hilton Diamond

Senator

Moderator
Pappa betalar!!! :)

Nu är vi ganska OT: men Jr. har för tillfälle två stora intressen några veckor innan sin 8mnd dag:
1. Dammsugaren
2. Tvättmaskinen och torktumlaren

Jag funderar på en provning med Socialstyrelsen om vi kan få godkänt barnarbete så han kan börja arbeta på sin ettårsdag. Då kan hab få halva beloppet vi idag betalar städerskan + barnbidraget ;) Det lär bli några nätter per år på Four Seasons.

#dåligpappa
 

FF#1

Medlem
Säger väl grattis, även om jag väl förstår dina bryderier... :)

OT: ungarna blir bortskämda fortare än man tror... Min äldsta när hon var 6 år "men pappa det här var då verkligen inte nått lyxhotell..." Comfort Eskilstuna... nästa natt på Hilton slussen, "det här var bättre, det passar en prinsessa som mig..." :)
 

Taggen

Medlem
Säger väl grattis, även om jag väl förstår dina bryderier... :)

OT: ungarna blir bortskämda fortare än man tror... Min äldsta när hon var 6 år "men pappa det här var då verkligen inte nått lyxhotell..." Comfort Eskilstuna... nästa natt på Hilton slussen, "det här var bättre, det passar en prinsessa som mig..." :)
Ujuj, den framtida pojkvännen kommer inte få det lätt om inte den framtida pojkvännen uppfostras av någon på forumet. Fast enligt mina observationer så gäller det samma för vuxna, framförallt fruar....
 
Nu är det ju olagligt med barnäktenskap/-fruar i Sverige, så låt oss verkligen hoppas de är vuxna...
Det är ju faktiskt inte helt sant. Om jag förstår det rätt så erkänner faktiskt Sverige barnäktenskap om de ingåtts innan man kommit till Sverige och man inte har haft någon anknytning till Sverige sen tidigare (och man är över 15). Som tur är så kommer detta ändras från den 1a januari 2019. Om nu inte någon pk-svensk lyckas övertyga beslutsfattarna om att alla skall väl få utöva sin kultur...
 
Toppen