Senaste nytt

Kontakta KLM genom WhatsApp +31206490787

Berglund

Medlem
För alla som har missat det - KLM/FlyingBlue finns numera även på WhatsApp - nummer +31 20 649 07 87
Spara i telefonen tillsammans med övrig kontaktinformation.

Jag ställde en fråga idag via meddelandefunktionen i WhatsApp och hade ett personligt svar och en lösning inom 30 minuter. Jag slapp vänta i telefonkö utan kunde förklara ärendet, skicka meddelandet och därefter fortsätta med annat medan jag väntade. Väldigt smidigt måste jag säga - jag är imponerad!
 
Last edited:

fcx

Medlem
KLM är bra på kundkontakter.

Jag har chattat med dem på messenger (man kan även få boardingkort via messenger), väldigt smidigt när man just inte vill sitta fast i telefon.
 

rvarttinen

Medlem
WhatsApp var ny för mig - har använd deras chatt-tjänst via Messenager. Snabba och hjälpsamma! Epost har också fungerat bra ...
 

Gus

Medlem
Smidigt! Jag älskar Whatsapp! Finns det något mer bolag som använder sig av Whatsapp?
 

Skysteam

Medlem
Jag har haft kontakt med KLM flera gånger via Twitter. Dom svarar alltid inom 30 minuter, men oftast snabbare. Förut har jag även provat via Messenger, men vill helst undvika allt som har med Facebook att göra, så har därför fortsatt med Twitter. Detta Twitter har jag faktiskt mest för att kontakta olika företag. Jag tycker att KLM har näst på extremt god kundservice, då det är så enkelt att kontakta dem, och verkligen få svar.
 
Toppen