Senaste nytt

Komma till sydöstra USA (Alabama, Lousiana, Florida...)

Använd en resebyrå på nätet och sök lägg sedan på nån hundralapp och boka på flygbolagets hemsida?
Typ flygresor.se och momondo
Jag gillar mer riktad sökning, med Kayak, momondo, flygresor etc blir det ofta en massa konstiga resultat med alliansbyten, flygplatsbyten, icke-allians bolag och underliga routes.
 
Om du tänker köpa biljetter så fort som möjligt så håller jag med fcx, satsa på British Airways. Men, jag skulle faktiskt tro att om du väntar tills det är någon kampanj så kan du nog hitta biljetter för under 4000 kr.
 

AABack2ARN

Medlem
Nu kanske detta är bokat och klart och detta med bil redan löst... Men om prisnivåerna styr kan det vara av värde att kolla upp vad envägshyra kostar mellan olika stater (och bolag). Har för mig att det kan vara ganska saftiga påslag. Likaså eventuella tillägg på grund av att bilhyrarna är under 25 (om de nu är det). Har för mig att olika stater är olika petiga runt detta och det kanske skulle kunna (tillsammans med flygpriser) avgöra mest "prisvärda" rutten.
 

JensE

Medlem
Angående New Orleans så skulle jag rekommendera att inte besöka staden just nu.
Det är riktigt illa med mycket rån, överfall och mord just nu.
Brukade vara ganska safe i French Quarter men jag skulle inte sätta min fot där tills polisen får ordning på det.
 
Toppen