Kinto bilpool - Beta i Stockholm

Diskussion i 'Lejebiler' startet af EgOscar, 6 Juli 2020.

Tags:
  1. EgOscar

EgOscar Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Toyota har startat upp sin konkurrent till Volvos M i Stockholm.Jag testade idag och det fungerar riktigt smidigt; Jag gillade både appen och blev positivt hur premium och sportig den Corolla Touring Sport Combi som de kör med ändes, min bil hade gått 30mil och de verkar alla ha hög/sportig utrustningsnivå, cool grå lack och stora fälgar. Nyckelfritt och generellt lika smidigt som M.

https://www.kinto-mobility.se/

Resetokig, Fredrik Thurfjell, airac og 2 andre synes godt om dette.
  2. Jag har signat upp mig men inte testat att köra än. Prissättningen är ju intressant mot M.

3. EgOscar

EgOscar Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Nu är 100 Yaris levererade och bokbara, och snart kommer ProAce. Yaris är bara lite billigare än Corollorna de har som är mycket roligare så inte så intressant förutom att de ökar kapaciteten rejält i Stockholm. Men den kommande ProAce blir bra att köra stora prylar; När Sunfleet växlade om till M i Stockholm så tog de ju bort alla udda bilar inkl Renault skåpbilarna. Kul också att de har ytterligare en modell på g

KINTO Share startpage | Kinto

yaris.JPG

Canadien synes godt om dette.
  4. Resetokig

Resetokig Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sjukt bra! Bra med ett alternativ till M och att forumet tipsar om detta. Hade missat detta helt.

DRG synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!