Senaste nytt

Kan jag bo på två Hiltonhotell samtidigt?

Johanna

Medlem
Jag vill inte fuska. Det är jag för mesig för att göra. Spela efter reglerna men använda dom så gott det går är mitt motto.
Tack för tipsen. Alltid intressant att fundera på vad som går att göra.
 

Valley

Medlem
Jag har gjort det på Hilton men läste nyligen på Loyaltylobby att någon Hyatt medlem fick sitt konto stängt för den personen hade gjort så. Låtit andra personer bo på ett hotell utan att själv varit där så läs reglerna. Jag fick nyligen mitt Hilton konto låst för jag bytte min e-post från gmail till ProtonMail men det löste sig efter Hilton Hongqiao skrev till deras säkerhets team och bekräftade min identitet. Jobbigt när det händer för jag har 1,2 miljoner Hilton poäng.

Fick en gång "SPG-Polisen" på mig för att jag använde mina 2 e-Postadresser för en och samma vistelse i delvis samma bokning.
Ordnade konferens med delar av övernattning på ena adressen och kompletterade med bokning på andra adressen.
Var dock inga problem när jag fick förklarat hur allt hängde ihop med olika företag = olika e-Postadresser.
 

Treo

Medlem
Jag fick dubbla poäng 2017 när vi måste kasta oss iväg från Okinawa före en annalkande tyfon. ”Vaskade” sista natten på Doubletree i Naha och bokade Hilton Shinjuku när jag satt i stolen på flyget. Jag hade varit nöjd med poängen för sistnämnda, men eftersom kundtjänst ifrågasatte fick de hela storyn och ”pudlade” snyggt. (Sällan varit så glad över Emerald i Oneworld som när vi stod vid standbydisken. :cool:)
 
Toppen