Senaste nytt

Kampanj på USA hösten/vintern 17-18

Mail i morse:

"Hej Lizard,

Har du en USA-resa som inte har blivit verklighet än? Boka den nu, till kampanjpris, och res i höst eller vinter. Erbjudandet gäller resor mellan 22 augusti 2017 och 20 mars 2018 till utvalda USA-destinationer. Boka senast 29 maj. Tack vare våra partners i Star Alliance kan du även boka resa hela vägen till t.ex. Orlando, Las Vegas, Houston, Dallas, Fort Lauderdale och Honolulu via oss.

Hälsningar från SAS
WE ARE TRAVELERS"

Kul med bra? priser till USA igen men har det inte varit väldigt många kampanjer den senaste tiden?
 

agehall

Medlem
Kul med bra? priser till USA igen men har det inte varit väldigt många kampanjer den senaste tiden?
Om man slår stort på trumman för att man skickar in lite billiga ekonomibiljetter då och då så blir det så. Det här är inte någon superrea direkt. vad jag kan se så har lagt upp T-klass för 690kr+skatter/avgifter, jmf med L-klass som kostar 1180+skatter/avgifter och verkar vara det billigaste normalt sett.
 

palmen

Moderator
Mail i morse:

"Hej Lizard,

Har du en USA-resa som inte har blivit verklighet än? Boka den nu, till kampanjpris, och res i höst eller vinter. Erbjudandet gäller resor mellan 22 augusti 2017 och 20 mars 2018 till utvalda USA-destinationer. Boka senast 29 maj. Tack vare våra partners i Star Alliance kan du även boka resa hela vägen till t.ex. Orlando, Las Vegas, Houston, Dallas, Fort Lauderdale och Honolulu via oss.

Hälsningar från SAS
WE ARE TRAVELERS"

Kul med bra? priser till USA igen men har det inte varit väldigt många kampanjer den senaste tiden?
Om de lyckats klämma in möjlighet att resa till Atlanta lär jag boka då jag måste dit i höst
 
Toppen