Senaste nytt

Kampanj American Express 25% extra värvningspoäng t.o.m. 11 november 2020

A87

Medlem
Ringde kundtjänst som menar att det är 30k i spend. Någon som har villkoren i pdf-format? Nästa gång kommer jag att spara allt i pdf-format. Annars får jag ta screenshot på sida 1. Tack på förhand!
 

gneken

Medlem
Ringde kundtjänst som menar att det är 30k i spend. Någon som har villkoren i pdf-format? Nästa gång kommer jag att spara allt i pdf-format. Annars får jag ta screenshot på sida 1. Tack på förhand!
Inte i PDF, men kolla högst upp så kanske du kan spara ner till en bild till PDF
 
  • Gilla
Reactions: A87

Tamas

Medlem
Jag snackade med kundtjänst igår, de bad att ge 7-10 dagar och återkomma. Men när jag pratade med dem tidigare var det en riktigt bra agent och bekräftade i chatten att spendkrav var 15k, att den är uppnått och lämnade notes på kontot så nästa agent har den där infon nästa gång. Nu är det bara att tjata :)
 
  • Gilla
Reactions: A87

A87

Medlem
Jag snackade med kundtjänst igår, de bad att ge 7-10 dagar och återkomma. Men när jag pratade med dem tidigare var det en riktigt bra agent och bekräftade i chatten att spendkrav var 15k, att den är uppnått och lämnade notes på kontot så nästa agent har den där infon nästa gång. Nu är det bara att tjata :)
Får ringa igen då. Samma visa som Sveg alltså. Man får lägga på och ringa upp igen
 

Jim_

Medlem
Signade upp för ett Classic kort i september då det var kampanj för 18000 EBP via ett värvningslänk.
Fick 6000 EBP efter uppnått spend och har sedan dess kollat med kundtjänsten kring resterande 12000 EBP.
Fick först besked att dessa poäng skulle komma senast början av februari, sedan 7-8 arbetsdagar, följt av 5-7 arbetsdagar.
Idag fick jag besked att jag inte var berättigad till de 12000 EBP då jag har ett premium kort.
Jag vet att där är andra som skaffade classic kort och fick alla sina poäng direkt efter uppnådd spend trots innehav av premium kort.

Någon här på forumet som fått samma besked som jag fick idag?
 

igelkotten

Medlem
Signade upp för ett Classic kort i september då det var kampanj för 18000 EBP via ett värvningslänk.
Fick 6000 EBP efter uppnått spend och har sedan dess kollat med kundtjänsten kring resterande 12000 EBP.
Fick först besked att dessa poäng skulle komma senast början av februari, sedan 7-8 arbetsdagar, följt av 5-7 arbetsdagar.
Idag fick jag besked att jag inte var berättigad till de 12000 EBP då jag har ett premium kort.
Jag vet att där är andra som skaffade classic kort och fick alla sina poäng direkt efter uppnådd spend trots innehav av premium kort.

Någon här på forumet som fått samma besked som jag fick idag?

You win some, you lose some. Enligt reglerna har Amex rätt.
 
Signade upp för ett Classic kort i september då det var kampanj för 18000 EBP via ett värvningslänk.
Fick 6000 EBP efter uppnått spend och har sedan dess kollat med kundtjänsten kring resterande 12000 EBP.
Fick först besked att dessa poäng skulle komma senast början av februari, sedan 7-8 arbetsdagar, följt av 5-7 arbetsdagar.
Idag fick jag besked att jag inte var berättigad till de 12000 EBP då jag har ett premium kort.
Jag vet att där är andra som skaffade classic kort och fick alla sina poäng direkt efter uppnådd spend trots innehav av premium kort.

Någon här på forumet som fått samma besked som jag fick idag?
Sitter i exakt samma sits. Fått spendbonusen men väntar på 12. De undersöker saken och ska återkomma.
 
Toppen