Senaste nytt

Kampanj American Express 25% extra värvningspoäng t.o.m. 11 november 2020

flierman

Medlem
Finns fortfarande 6000 poäng till den som skaffar Amex classic genom värvning? Alltså att både värvade och mottagare får detta. Utan de 25000 kr man ska handla för innan nyår för 18000 poäng.
 
Finns fortfarande 6000 poäng till den som skaffar Amex classic genom värvning? Alltså att både värvade och mottagare får detta. Utan de 25000 kr man ska handla för innan nyår för 18000 poäng.
Ja 6k för varje är deras standard som alltid finns. Är eventuellt 25% extra även på de nu. Bekräftat 7500k poäng nu vid kampanj. O vanlig spend på 10k.
 
Last edited:

ekf

Medlem
@flierman
Här är hela listan på vilka kort som ger vad på mottagarsidan (inkl nuvarande 25% bonus), på inbjudarsidan vad som gäller med MR-korten.
 

Attachments

  • Amexvillkor.pdf
    39,4 KB · Visningar: 650
Ansökte precis om ett premium (som jag tidigare aldrig haft) Har Elite och tidigare ansökte om Classic under tidigare kampanj. Fick avslag nu när jag ansökte om premium - fler som fått det?
123.png
 

Tonton

Medlem
Ansökte precis om ett premium (som jag tidigare aldrig haft) Har Elite och tidigare ansökte om Classic under tidigare kampanj. Fick avslag nu när jag ansökte om premium - fler som fått det?
Visa bifogad bild 114777
Man kan bara ha 2 amex produkter, och verkar finnas någon regel på 3 månader också om man byter kort
Jag har elite, platinum och classic

Nog läge för lite förtydligande.

Som jag förstår det så får man ha max två (2) kreditprodukter. Således kan du exempelvis ha Amex Platinum Betalkort samt ett Amex elite och Amex Classic kreditkort.
 
Toppen