Københavns Lufthavn bygger 3 nye super-lounger

Diskussion i 'BusinessClass.dk' startet af pep, 2 December 2013.

1. Københavns Lufthavn vil bygge tre super-lounger ? Take Off ? Frokostnyheder til rejse-, hotel- og turistbranchen
    CPH har ikke nok loungeplads til de rejsende på de stadig større passagerfly – derfor skal der nu bruges over 100 millioner kroner på tre nye store lounger for enden af Finger C. For at afhjælpe det problem vil Københavns Lufthavn snart bygge tre nye store lounger i forlængelse af Finger C, erfarer takeoff.dk – udbygningen begynder næste år og vil være klar i 2015. Prisen bliver mindst 100 millioner kroner og takeoff.dk har hørt et tal på 190 millioner kroner for de tre nye superlounger.

4 personer synes godt om dette.
  2. Roger J

Roger J Medlem

By:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Detta verkar handla om nya allmänna utrmmen vid gaterna, alltså inte Business-lounger eller liknande?

3. Agö

Agö Medlem

By:
    CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Ja, så tolkar jag det också. Men positivt ändå: det är bra trångt vid vissa tider ute i C-piren.

4. Christian R

Christian R DYKWIA

Det havde jo været fedt med rigtige "lounges", men det andet er nu også tiltrængt. Passagererne til en fuld A340 fylder jo godt op i de nuværende gates....

5. oermen

oermen Medlem

6. Ok, det vidste jeg ikke.

7. oermen

oermen Medlem

Det var skam heller ikke brok over at du lavede indlægget. Jeg ville sikkert have gjort det samme :)
    Jeg undrer mig primært over at takeoff.dk udgiver det som værende en nyhed.

Til gengæld er jeg sikker på at jeg en dag læste et rygte om en kommende non-schengen lounge, men jeg har googlet løs uden at kunne finde det igen.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!