Senaste nytt

Köpa priority pass med vpn

Davvelavve

Medlem
Kollat lite på att köpa priority pass rakt av från deras hemsida. Kollar man UK så har de rabatterat pris på alla deras kategorier och även US.

321 dollar vs 440 euro är ganska stor skillnad.

Vad tror ni om att via vpn beställa via den amerikanska siten? Om dom nu ska skicka ett kort finns det sätt att komma runt det, men dom har ju en app man borde kunna ha ett digitalt kort.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Kollat lite på att köpa priority pass rakt av från deras hemsida. Kollar man UK så har de rabatterat pris på alla deras kategorier och även US.

321 dollar vs 440 euro är ganska stor skillnad.

Vad tror ni om att via vpn beställa via den amerikanska siten? Om dom nu ska skicka ett kort finns det sätt att komma runt det, men dom har ju en app man borde kunna ha ett digitalt kort.

Har du provat att gå vidare med beställningen. Det kanske är så att det är något annat än IP-geo som komemr efterfrågas, tex faktueringsaddress, och att priset då korrigeras?

Edit: Jag får följande priser, US: 429 USD, SE 399 EUR
 

Dawes

Medlem
Kollat lite på att köpa priority pass rakt av från deras hemsida. Kollar man UK så har de rabatterat pris på alla deras kategorier och även US.

321 dollar vs 440 euro är ganska stor skillnad.

Vad tror ni om att via vpn beställa via den amerikanska siten? Om dom nu ska skicka ett kort finns det sätt att komma runt det, men dom har ju en app man borde kunna ha ett digitalt kort.
Majoriteten av lounger tar det digitala kortet, men inte alla. FAQ | Priority Pass
 

Davvelavve

Medlem
Har du provat att gå vidare med beställningen. Det kanske är så att det är något annat än IP-geo som komemr efterfrågas, tex faktueringsaddress, och att priset då korrigeras?

Edit: Jag får följande priser, US: 429 USD, SE 399 EUR

Där står det 321 dollar om man valt us. Men om man går vidare hoppar den över till "svenska" priserna.
Membership Plans | Priority Pass
Edit:

Verkar va gammalt pris ellee någon bugg.
 
Last edited:

Davvelavve

Medlem
pp.jpg
 

igelkotten

Medlem
När jag haft brittiskt PP vill jag minnas att koderna för att skapa ett online-konto skickades med post. Värt att kolla upp det, utifall de gör likadant i USA.
 
Toppen