Senaste nytt

FrontX

Medlem
Det är väl relativt lätt att få en uppgradering i dessa tider?
Har själv bokat en V40 Manual för Hertz-poäng nästa helg. Behöver dock en Automat, men dessa går inte att boka med poäng, trots att den är billigare än manual om man betalar i riktiga pengar.
Är President Circle så borde väl inte vara några problem?
 

ChJ

Medlem
Kontor: Hertz Lund
Bokat via: Hertz.se
Bokade: Volvo V40, automat
Gratis uppgradering: Nej
Fick: Toyota C-HR
Status: -

Vet inte hur man resonerat på Hertz när en C-HR anses likvärdig med en V40. Möjligen är det sant storleksmässigt, men med samma logik kan man i så fall argumentera för att en Dacia Duster skulle anses likvärdig med en XC60, eller möjligen till och med en XC90.
Hur som helst, synnerligen bullrig och okomfortabel på motorväg och en inbyggd handsfree som inte gick att använda i hastigheter över 70 km/h (omöjligt att höra vad jag sade enligt större antal samtalsparter). Kanske ett måndagsex?
 

Non-stop

Medlem
Kontor: Avis Södra vägen, Göteborg
Bokat via: Avis Eurobonussida
Bokade: Grupp F (Kia Niro)
Gratis uppgradering: Ja
Fick: Mitsubishi Outlander PHEV (Grupp L)
Status: Avis Presidents Club
 

El Oso

Medlem
Kontor: Hertz Arlanda
Bokat via: Hertz.se
Bokade: (B) Toyota Yaris eller motsvarande
Gratis uppgradering: Ja!
Fick: Volvo XC90 T8
Status: Platinum

Bästa serviceupplevelse någonsin från Hertz Arlanda.
Boka en bil på hemsidan på söndag kväll, blir uppringd av stationschef på måndag morgon med frågan om vilken bil jag skulle önska och om jag önskar en meet and greet. Sagt och gjort så väntar en Hertz anställd med namnskylt utanför ankomsthallen med mitt namn. Hjälper mig med väskorna, överlämnar nycklarna till T8:an och önskar mig en trevlig resa och informerar mig om att han har ställt två flaskor vatten i mittkonsolen.
IMG_4710.jpg
 

Sir Lemon

Medlem
Kontor: Hertz Arlanda
Bokat via: Hertz.se
Bokade: (B) Toyota Yaris eller motsvarande
Gratis uppgradering: Ja!
Fick: Volvo XC90 T8
Status: Platinum

Bästa serviceupplevelse någonsin från Hertz Arlanda.
Boka en bil på hemsidan på söndag kväll, blir uppringd av stationschef på måndag morgon med frågan om vilken bil jag skulle önska och om jag önskar en meet and greet. Sagt och gjort så väntar en Hertz anställd med namnskylt utanför ankomsthallen med mitt namn. Hjälper mig med väskorna, överlämnar nycklarna till T8:an och önskar mig en trevlig resa och informerar mig om att han har ställt två flaskor vatten i mittkonsolen. Visa bifogad bild 109030
Bilden tagen i Gränna?
 
Toppen