Senaste nytt

David

Medlem
Kontor: Avis Wien Airport (VIE)
Bokat via: American Express Business Travel
Bokade: Ford Mondeo
Gratis uppgradering: Ja
Fick: Citroen C4 Picasso
Status på bokningen: Ingen
 

Nemo

Medlem
Kontor: Sixt Östersund Frösö flygplats (OSD)
Bokat via: SAS (notera att vid hyrbilsbokning via SAS så ingår ej skadekostnadsreducering än mindre självriskeliminering, dvs hög självrisk om du inte vid kontoret lägger på försäkring-ar)
Bokade: Mercedes A-klass
Gratis uppgradering: Ja
Fick: Mercedes E220
Status på bokningen: Sixt Platinum
 

TjudöBoy

Medlem
Hertz

kontor: Vasagatan STHLM
bokat via: Hertz.com
bokade: V40
gratis uppgradering (eller dylikt): uppenbarligen=)
fick:
Sprillans ny S60 T6 R Design
status på bokningen: Gold Five Star

Så gick det då man önskade testa en v40 en helhelg för ev framtida köp... Blev något helt annat=)

Du får väl köpa en S60 T6 R Design istället nu när du vet hur den är att köpa.:D
 

Nemo

Medlem
IMG_1284.JPG
Kontor: Sixt Östersund Frösö flygplats (OSD)
Bokat via: SAS (notera att vid hyrbilsbokning via SAS så ingår ej skadekostnadsreducering än mindre självriskeliminering, dvs hög självrisk om du inte vid kontoret lägger på försäkring-ar)
Bokade: Mercedes A-klass
Gratis uppgradering: Ja
Fick: Mercedes E220
Status på bokningen: Sixt Platinum
 

Anders R

Medlem
Kontor: Hertz Miami
Bokat via: Hertz kampanj 4000 poäng sas annars SIXT
Bokade: corolla lr liknande
Gratis uppgradering: nej
Fick: sliten corolla
Status på bokningen: Gold

Var lite sugen på att uppgradera till shelby 500 gt som fanns tillgänglig men skulle bara till miami beach så jag tackade nej... är platinum på sixt och dom är bra mycket
bättre men tog eurobonus erbjudandet.
 

Jonas C

Medlem
Var lite sugen på att uppgradera till shelby 500 gt som fanns tillgänglig men skulle bara till miami beach så jag tackade nej... är platinum på sixt och dom är bra mycket
bättre men tog eurobonus erbjudandet.
Behöver man verkligen bil om man bara ska till Miami Beach? Jag lät bilen stå när jag var där förra veckan, då det är betydligt enklare att utforska området till fots.
 

FF#1

Medlem
Behöver man verkligen bil om man bara ska till Miami Beach? Jag lät bilen stå när jag var där förra veckan, då det är betydligt enklare att utforska området till fots.
Du är för ung för att minnas vad vanilla ice sjöng om vad man ska glida fram i på A1a... En 5.0 eller en Lamborghini..

Nä skämt och sido så behöver men inte bil om man ska hänga där, men väl pm man ska ut till andra sevärdheter.

Sist jag var där... För länge sen.... Hade jag en odds cuttlas, som gick motor-ras och fick bärgas. Gick en ny som funkade.
 
Toppen