Senaste nytt

Intjäning med LOT i Business

Blir att testa LOT i Business för första gången i augusti. Bäst pris från Arlanda till Budapest av de *A-bolag jag sökte på - lite över 4.000 kronor t/r.
Blir med övernattning i Warszawa på något av Radissonhotellen Sobieski eller Centrum. Vilket är att föredra? Priset var detsamma, ca 715 kronor.
Sobieski ligger något närmare flygplatsen, men Centrum ligger roligare till och på kort gångavstånd från lite sevärdheter.
 

rob74

Medlem
Centrum har bättre läge beroende på hur mkt tid du har :)
Jag gillar nog det hotellet mer över lag även om jag fick ett nyrenoverat business rum på de Sobieski.

Sobieski ligger något närmare flygplatsen, men Centrum ligger roligare till och på kort gångavstånd från lite sevärdheter.

Tack! Då får det bli Centrum denna gång. Har visserligen inte så mycket tid att leka på, men nån liten kvällstur på stan hinns säkert.
 

Falcon71

Medlem
Skall också ut och flyga LOT - står operated by B2 på ena flighten & REGIONAL JET på den andra ? men båda har ju LO nummer - hur vet man vilka operated by som egentligen ger eurobonus poäng ?
 

olo

Medlem
Skall också ut och flyga LOT - står operated by B2 på ena flighten & REGIONAL JET på den andra ? men båda har ju LO nummer - hur vet man vilka operated by som egentligen ger eurobonus poäng ?
Har det LOT nummer, kolla på Eurobonus LOT-sida om det finns några LO-flighter som inte ger poäng. Alltid bra om man är osäker att dubbelkolla på Eurobonus sidor, om det finns undantag.
 
Toppen