InterContinental De La Ville i Rom, Italien, lägger ner

Diskussion i 'InterContinental Hotels & Rewards' startet af johhenrik, 5 Februar 2016.

1. johhenrik

johhenrik Medlem

By:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag var precis inne på deras hemsida, då jag har en bokning där i mitten av mars. Lite förvånande så var det en notis längst upp på hemsidan att hotellet stänger ner fr o m 24 mars i år.

"Closing of InterContinental De La Ville Roma
    We regret to inform you that InterContinental De La Ville Roma will cease to trade as a hotel from the 24th March 2016. Alternative hotels can be found on IHG | InterContinental Hotels Group"

Enligt uppgifter på FlyerTalk så har inte hotellet och ägaren av stället kunnat komma överens om förlängning av lease-avtalet.

2. HON-II

HON-II Medlem

Ingen större förlust imho. Det är väldigt slitet och många rum har väldigt dålig utsikt och känns mycket instängda. Det enda positiva är det bra läget vid spanska trappan, men det finns hotell av betydligt ädlare valör som delar detta läge.

Agö synes godt om dette.
  3. johhenrik

johhenrik Medlem

By:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Ja, jag trodde först det stängdes för renovering, då det behövs. Jag tycker det är lite synd iaf, som IHG-människa. Som du säger är läget bra.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!