Senaste nytt

IHG: En bokning, två rum, dubbla poäng?

Kris

Medlem
Good game! Håller tummarna för min EU-stay... :)
Sådärja! Så var poängen inne på kontot. Smärtfritt! :)

Thank you for your email.
Please be advised that the stay for the second room has been added to your account. This should be available for viewing online anytime.
 

johhenrik

Medlem
Sådärja! Så var poängen inne på kontot. Smärtfritt! :)

Thank you for your email.
Please be advised that the stay for the second room has been added to your account. This should be available for viewing online anytime.
Härligt med CC roulette alltså... Du fick dem på en gång, trots att du enligt T&C inte har rätt till det. Jag fick svar med T&C och inga poäng först, trots att jag hade rätt enligt T&C. :)

Det är inte helt ovanligt att jag får köra en runda 2 med ambassador service. Men jag brukar alltid få som jag vill, så jag är nöjd hur som haver. :)
 

Kris

Medlem
Härligt med CC roulette alltså... Du fick dem på en gång, trots att du enligt T&C inte har rätt till det. Jag fick svar med T&C och inga poäng först, trots att jag hade rätt enligt T&C. :)

Det är inte helt ovanligt att jag får köra en runda 2 med ambassador service. Men jag brukar alltid få som jag vill, så jag är nöjd hur som haver. :)
Visst är det härligt. Om det varit förutsägbart vore det inte lika kul att engagera sig... :) Denna gången lyckades jag på första försöket. Väljer att inte ha dåligt samvete ;)
 
Toppen