Senaste nytt

IHG Accelerate Maj - Juli 2018

palmen

Moderator
Antar att man är lite för tidig för denna kampanj och att den inte är riktigt laddad ännu.
Kan ju hoppas på att jag får vettiga "uppdrag" för 77.000 poäng. Förra var bedrövlig för min del så plockade några russin ur kakan med 4 nätter, allt annat styrdes till Hilton.
 

Kris

Medlem
Bara man inte fastnar i någon vinkelvolt och bränner kampanjen. Fick reg-email, som även det var tomt. Skulle inte förvåna mig om "computer says no" vid senare tillfälle. Fingers crossed... det brukar ju alltid finnas någon low hanging fruit åtminstone.
 

Thornado

Medlem
Nu verkar den vara live.

IHG skrev:
Earn 47,100 total bonus points.

Complete all of your Accelerate offers and earn 47,100 total bonus points.

My Offers

Points Value
Offer Description Status
1,500 Stay Once Get 1,500 Bonus Points
Thank you for being a loyal IHG® Rewards Club member. Stay once and earn 1,500 bonus points.

12,000 Stay More, Earn More
Get closer to the rewards you want when you stay 8 night(s) and earn 12,000 bonus points.

3,200 Travel with the IHG® App
Book 2 stay(s) with the IHG® App and earn 3,200 bonus points.

5,600 Saturday Stays Bonus
Stay 2 weekend(s), including a Saturday night and another night, and earn 5,600 bonus points.

6,600 Earn More, Faster
Earn 6,600 bonus points when you book 2 Bonus Points Package stay(s) and get to your next reward faster.

4,500 Stay at a Kimpton Hotel
Stay 1 nights at a Kimpton Hotel and receive 4,500 bonus points.

1,000 Earn When You Redeem
You earned your points, now use them! Redeem your points for anything, from a digital download to a Reward Night, and you’ll earn 1,000 bonus points.

11,200 Your Achievement Bonus
Complete 6 of the 7 offers and earn (an additional) 11,200 bonus points.

1,500 May Bonus Offer
Stay once in May and get 1,500 bonus points.
 

Kris

Medlem
Yes, nu är min synlig också. Som tur inte med tiotusentals nätter som challenge... :) Min runda:

My Offers
2,000
Happy Anniversary Bonus
Thank you for being a loyal IHG® Rewards Club member. Stay once and earn 2,000 bonus points.

26,000
Stay More, Earn More
Get closer to the rewards you want when you stay 13 night(s) and earn 26,000 bonus points.

9,600
Stay at InterContinental® Hotels
Live the InterContinental® life when you stay at 3 InterContinental® hotel(s) and earn 9,600 bonus points.

2,600
Travel with the IHG® App
Book 4 stay(s) with the IHG® App and earn 2,600 bonus points.

1,600
Your Rate
Stay 2 times using our member exclusive discount, Your Rate, and earn 1,600 bonus points.

4,000
A Bonus Weekend Stay
Stay with us for the weekend and earn 4,000 bonus points. A Friday and Saturday or Saturday and Sunday night stay required.

1,000
Earn When You Redeem
You earned your points, now use them! Redeem your points for anything, from a digital download to a Reward Night, and you’ll earn 1,000 bonus points.

10,400
Your Achievement Bonus
Complete 6 of the 7 offers and earn (an additional) 10,400 bonus points.

2,000
May Bonus Offer
Stay once in May and get 2,000 bonus points.


Vore intressant att se deras algoritm. Jag har åtminstone de seneste två kvartalen haft en hyfsad portion IHG-stays men fick nu en "lättare" Accelerate (färre nätter) och såklart en mindre poängsumma på spel.

En detalj jag stört mig på (som förvisso potentiellt driver business och därmed är en smart grej?) är att för moment som boka en rate eller boka med appen skall man både boka och avklara stay inom kampanjens fönster. Om man bokar med framförhållning kan det bli klurigare att pricka in dessa. Well... Jag är inte bitter.

OK, en til... :) Fler än jag som känner mindre motivation till Accelerate pga inflation och "sämre" offering? Eller så är det helt enkelt så att de varit väldigt generösa innan. :)
 
Toppen