Hyrbil Malaga Airport

Diskussion i 'Lejebiler' startet af Henke, 13 Maj 2017.

1. voksin

voksin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har du redan hyrt? Annars rekommendera jag Brunos Car i Malaga. Ägs av en svensk och allting ingår i priset. Ja förutom bränsle.
    Har rabattkod som ger dig 10%.

Nej, jobbar inte där men vi brukar hyra av dem och är nöjda.

2. Frobbert

Frobbert Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi har hyrt på Helle Hollis i 15 år, tror det ägs av danskar. Bra priser och aldrig tjafs om repor elle dyl, även bra bensin policy. Har Även fått Malaga Car rental rekommenderat, tror de är billigast.

3. RollingStone

RollingStone Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag ska hyra bil i Malaga nu i juni och funderar på Brunos Car. Har du lust att dela med dig av rabattkoden?

4. Tonton

Tonton Medlem

Vi har alltid hyrt av Malaga Car de senaste 15 åren och det har alltid fungerat utmärkt.

5. Jönsson

Jönsson Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Det finns ju precis hur många hyrbilfirmor kring AGP som helst har jag upptäckt.

6. fly4fun

fly4fun Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    AGP är troligen en av världens största hyrbilsdestinationer. Finns säkert 100 hyrbilsfirmor i området. Här hyr man inte av Hertz eller Avis utan från dom lokala firmorna. Precis som jag skrev på förra sidan och som flera nu bekräftar så är Brunos Car och Malagacar troligen dom 2 mest omtyckta av svenskar som brukar hyra bil här nere.

7. Migato

Migato Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Såg nu att Malagacar.com har sänkt priset på en bokning som jag gjort på 9 dagar från 240 EUR till 180 EUR. Rätt stor sänkning för samma bil och paket.

någon som har erfarenhet av att avboka/omboka till nytt pris?

8. fly4fun

fly4fun Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Malagacar ska inte vara nått problem att avboka vad jag vet. Dom tar väl inte ens kortuppgifter vid bokning.
    upload_2020-7-29_17-38-43.png

Hämtade för övrigt ut en bil hos Malagacar igår, lika smidigt som alltid

Migato synes godt om dette.
  9. Migato

Migato Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    var det jag tänkte! Men ibland har vissa butiker som så att de kan korrigera priset om det blir billigare utan att behöva avboka och göra ny bokning.
    Fick du bilen du beställt?

10. fly4fun

fly4fun Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag bokade näst lägsta klassen och fick en Renault Kadjar, en uppgradering enligt damen i kassan.

IMG_20200729_184424.jpg

Tim Karlsson og Migato synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!