Hyrbil månadshyra, någon kampanj?

Diskussion i 'Lejebiler' startet af jonten, 13 Oktober 2020.

1. jonten

jonten Medlem

Verkar som att jag måste reklamera min bil efter ett halvår, och ny bil verkar kunna bli levererad vid årsskiftet. Under sommaren hade ju tex Hertz bra kampanjer på månadshyra. Någon som sett något som är bokningsbart nu?

2. Felix

Felix Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om du skulle klara dig med en elbil så har Europcar rätt så förmånligt pris på E-golf (räckvidd 20-25 mil när jag hyrde), 5000 kr/månaden och billig milkostnad. Dessutom ingår 300 mil vilket var betydligt mer än konkurrenterna när jag kikade. Kampanj | Korttidsleasing - Leasing med flexibilitet | Europcar

jonten synes godt om dette.
  3. mha321

mha321 Medlem

Avis har kampanj som gäller så länge du hämtar före 1 dec så det borde ju kunna täcka din period. 4995 för en miljöbil F (typisk plug in hybrid) eller 3995 för en minimal bil.

Vad jag förstår gäller kampanjen bara dessa grupper, men det är ju inte omöjligt att man kan snacka sig till något annat med sin lokala station också. Även högsta status ger inte garanterad uppgradering, men själv fick jag uppgradering 2 steg även på månadshyran.

Avis Minilease - Korttidsleasa bil hos Avis Biluthyrning

4. jonten

jonten Medlem

Tack för dessa 2 länkar, det var typ sånt jag ville ha. Tråkiga bilar men får fungera för det priset

Renato synes godt om dette.
  5. Renato

Renato Medlem

Om du är medlem så kan du ha tur med gratis uppgradering, jag fick min uppgraderad, från en liten Toyota till en kia plugg in, så det vart super :)

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!