Hur fungerar egentligen Hertz bonusprogram?

Diskussion i 'Lejebiler' startet af jsn, 11 Februar 2014.

1. Vet att min bror får poäng och har bokat poängresor, men jag har aldrig fått ett enda poäng vare sig på SAS, Hertz, eller något FF program. Har aldrig förstått Hertz.

2. Homer

Homer Medlem

Om du vill tjäna poäng med någon partner får INTE den här rutan vara ikryssad

Sammanfattning av profil

4. Medlemsuppgifter

Ja, jag vill tjäna in poäng i Hertz Gold Plus Rewards.

3. Tveket

Tveket Medlem

By:
    Göteborg
    Land:
    Sverige Sverige
    Samma erfarenhet som dig. Råkade av misstag välja två dagar i bokningsdiologen (klass D), fick då upp att jag kunde använda poäng för en av dagarna. När jag sedan ändrade till en dag så gick det inte att använda poäng.

4. Mr Basic

Mr Basic Medlem

By:
    Uppsala
    Land:
    Sverige Sverige
    Kanske fel tråd men hittade ingen annan.
    Försöker logga in på Gold Plus Rewards men blir bara ombedd att ”utföra en identifiering”? När jag klickar på ”utför identifiering” hamnar jag på startsidan?
    Ngn som råkat ut för samma problem och har några tips?
    Fakta:
    •Inga problem att logga in för en vecka sedan
    •Ej bytt lösenord
    •Kundtjänst stängt

5. Berglund

Berglund Medlem

By:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Prova annan webbläsare, rensa cache och cookies. Det där låter som om systemet vill göra en identifiering, därför att ”det ska göras” enligt något lands regler/protokoll men när funktionen inte finns/behövs i Sverige så nollställer sidan sig självt. Liknande beteende finns om man surfar på mobilen och den efterfrågade sidan inte finns anpassad för mobil, då kan webbsidan försöka ”rädda” situationen genom att skicka tillbaka en till början, en slags ”fall back”.

Mr Basic synes godt om dette.
  6. Mr Basic

Mr Basic Medlem

By:
    Uppsala
    Land:
    Sverige Sverige
    Oklart om ngt av ovanstående påverkade men det löste sig. Visade sig att det fanns två ”signera-knappar”, en liten i slutet av själva texten (den använde jag och skickades till startsidan) samt en stor knapp längst ned (som jag missade #serinteskogenförallaträd). När jag tryckte på den stora fick jag återställa lösenordet och sedan så fungerade det. :)
    Tack @Berglund

Edit. sedan så kan jag ju tycka att jag själv borde tänkt på att rensa cache mm :oops:

Berglund synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!