Senaste nytt

Hotell som har fönster in i badrummet

Hachans

Medlem
25Hours Dusseldorf har fönster in till handfat och dusch. Coolt att duscha med utsikt över stan, inte så coolt om man är två.
 

Kris

Medlem
Skottgluggen på intercontinental Berlin east wing. Vältäckande persienner mellan sovavdelning och badkar.

IMG_20190504_090555.jpg
 

sandek

Medlem
Comfort hotel Malmö tar nog priset, fönster ut mot korridoren som inte är frostat hela vägen. Alla som går utanför ser alltså in i badrummet. Ok du har inte full insyn men du ser absolut huvudet på den som är där inne.

Visa bifogad bild 87970
Förstår jag detta rätt: om du går utanför i korridoren så är det bara att sträcka på sig och titta in på någon som står i duschen?
 

anjak

Medlem
Förstår jag detta rätt: om du går utanför i korridoren så är det bara att sträcka på sig och titta in på någon som står i duschen?
Nej riktigt så illa är det inte, det är ca 3 meter till korridoren från fönstret så du kan inte se mer än huvudet på den som är i badrummet. Men jag tycker att det är illa nog.
 

GOTATH

Medlem
Om du vill bada gör du det i sällskap med eventuell annan person i rummet. Om du däremot bara vill duscha går det att dra för en skjutdörr (fast då öppnas det till toaletten). Allt detta på Starhaus hotel i Kaohsiung. Är nöjd att jag reser själv denna gång :)
9489dee5209635d160b24b0296d4614d.jpg
 
Toppen