Holiday Inn Heathrow Ariel stängs för allmänheten, blir karantäncenter för coronavirus

Diskussion i 'InterContinental Hotels & Rewards' startet af Homer, 18 Februar 2020.

1. Homer

Homer Medlem

011430121 synes godt om dette.
  2. fcx

fcx Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Spontant skulle jag säga att det finns andra hotell på Bath road som de skulle kunna ha som karantän istället (och sedan riva hela kåken efteråt)...

intuition, Walter, Knucket og 5 andre synes godt om dette.
  3. Myllys35

Myllys35 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man blir ju inte direkt sugen på att boka en natt på detta hotell framöver... :eek:

Gus, Robert flysas og jb2731 synes godt om dette.
  4. jb2731

jb2731 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Haha, jag har en natt bokad där i juni....
    Tur att den är ombokningsbar!

Robert flysas og Myllys35 synes godt om dette.
  5. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Men du har inga problem att resa med ett flygplan, där säkert hundratals smittade med diverse virus åkt senaste månaden?

samet, dino_81, Ping og 5 andre synes godt om dette.
  6. John Rosenbaum

John Rosenbaum Medlem

By:
    Lidingö
    Land:
    Sverige Sverige
    ja, ibland undrar man hur vissa tänker. Men det ska sägas att viruset verkar kunna överleva i 4-5 dagar utanför en kropp och i vissa fall 9 dagar som max. New Study Indicates How Long Coronaviruses Can Survive on a Surface

7. M@GNÜS

M@GNÜS Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Sen har vi ju den ”vanliga” influensan som dödat minst 12000 mellan början av oktober 2019 till början av februari 2020. Säsongen 2018-19 dog drygt 61000 i influensan.
    Under influensasäsongen lär ju risken vara rätt stor att någon bär på detta när man är ute och flyger. Men nu har ju världen coronapanik...

Nemo synes godt om dette.
  8. Myllys35

Myllys35 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad får dig att tro att jag gör det? Jag har egentligen inga större problem med endera - eller lika mkt problem med båda (beroende på om glaset är halvfullt eller halvtomt). Mitt inlägg var varken faktabaserat eller särskilt seriöst menat, men jag kan iofs skriva under på att jag inte skulle prioritera en kärra som agerat ”ambulansflyg” i Hubeiregionen.

I premiumkabin är det ju främst gikt man får passa sig för ;).

9. Hachans

Hachans Medlem

Det där argumentet börjar bli rätt tröttsamt i varenda tråd.

Morgan, micke og Berglund synes godt om dette.
  10. Homer

Homer Medlem

Ännu ingen som ställt den uppenbara frågan - kan man tjäna poäng om man blir satt i karantän?
    Troligtvis räknas detta som 3:e partsbokning, så nej.

Gus, samet, dino_81 og 12 andre synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!