Senaste nytt

Hilton Slussen har dragit ner på förmån

Om man blir uppgraderad till Executive room så ingår frukost va? Även fast loungen är stängd?

Bokat vanligt Queen room. Tänkte att då växlar jag på MyWay benefits till 1000 poäng istället.

Är van med HHD men nu ska vi ”flytta” HHD till min sambo istället för mig, så vi får mata lite HHG ett tag först.
Är lite ovan med att allt inte ingår.
 
Om man blir uppgraderad till Executive room så ingår frukost va? Även fast loungen är stängd?

Bokat vanligt Queen room. Tänkte att då växlar jag på MyWay benefits till 1000 poäng istället.

Är van med HHD men nu ska vi ”flytta” HHD till min sambo istället för mig, så vi får mata lite HHG ett tag först.
Är lite ovan med att allt inte ingår.
Frukost ingår som HHG.
 

M@GNÜS

Medlem
Inga extra drinkvouchers idag, enligt frontdesk fick de inte längre ge ut mer än den som ingår deafault.

De är rätt inkonsekventa där. Bodde 6 nätter i december och fick inga extra drinkvouchers.
Bodde 1 natt i januari och fick 6 extra drinkvouchers.
Bodde 2 nätter i mars och fick 1 extra per natt, helt omöjligt att få 2 per natt trots att vi var 2 pers.

Känns som det verkligen beror på vem som står i frontdesk. Har varit olika varje gång. Har dock aldrig varit problem att få några läsk varje dag.
 

rsimon

Medlem
Vouchrarna är numer märkta med datum både med penna och stämpel för att man inte ska kunna bränna alla på t.ex. en kväll.

Angående mineralvatten och läsk har det inte varit ngt problem att få i repan för mig. Tre av fyra personal säger ”ja, visst!”, den fjärde bad om rumsnummer, hämtade två flaskor och sa att han gjorde ett undantag...
 

Jönsson

Medlem
Vouchrarna är numer märkta med datum både med penna och stämpel för att man inte ska kunna bränna alla på t.ex. en kväll.

Angående mineralvatten och läsk har det inte varit ngt problem att få i repan för mig. Tre av fyra personal säger ”ja, visst!”, den fjärde bad om rumsnummer, hämtade två flaskor och sa att han gjorde ett undantag...
Va syftar du på med mineralvattnet? Det i går
Väl alltid vid silver+?
 
Toppen