Senaste nytt

Hilton i samarbete med Lyft

Robert flysas

Moderator
Tack för infon @palmen Blir definitivt byte till Lyft nästa USA resa. De är dessutom lite billigare har jag hört flera locals säga till mig. Win-win alltså. Dessutom $15 i sign-up bonus inom 60 dagar via Hiltonhonorslyft.com ser jag! Det hjälper reskassan lite med stark USD. :)

Hej! Var ser man att de $15 kommit in ? Jag har länkat ihop Hilton med Lyft och allt gick bra. Men ser ej sign-up bonusen....
 

M.K

Medlem
Skal dras av $5 de tre första resorna som måste ske inom sextio dagar enligt villkoren jag läst mig till.
 

Maja

Medlem
Får bara till svar "Sorry, we do not support your card's country at this time" när jag ska länka mitt Lyft-konto och mitt Hilton-konto. Kommer så långt att när jag de vill att jag ska skriva i ett kreditkort hos Lyft så tar det stopp, oavsett om det är Mastercard eller Amex.

Tips på hur jag går vidare?

Edit: Lösningen blev att lägga till ett kreditkort via appen då gick det. Att Applepay och PayPal redan var aktiverade och därigenom att det fanns kort registrerade räckte inte. Att lägga till ett kort via hemsidan gick alltså inte då fick jag svaret ovan.
 

RonnieK

Medlem
Det här går ju fint. Sådär om ett par tre år kanske man kan få ihop till en natt på Hilton Garden Inn Bali Airport :)

lyft_hh.png
 
Toppen