Senaste nytt

Hilton: Dubbla poäng på bokningar t.o.m. 31 DEC 2021

Earn Double Points on stays completed September 7-31 December. Have a Hilton Honors American Express Card? You can earn Triple Points when you use it to pay for your stays - in addition to what you already earn with your Card.

Register for the Power Up Promotion and get closer to more free nights. Hilton Honors - Power Up Promotion

372daf241a545abba82ebe1bfb1991f3.jpg
 

Senator

Moderator
Earn Double Points on stays completed September 7-31 December. Have a Hilton Honors American Express Card? You can earn Triple Points when you use it to pay for your stays - in addition to what you already earn with your Card.

Register for the Power Up Promotion and get closer to more free nights. Hilton Honors - Power Up Promotion

372daf241a545abba82ebe1bfb1991f3.jpg

Vilken bra tajming! Min vistelse i Zürich i natt räknas inte, men hoppas min Curio The Trafalgar St. James räknas med tanke på priset i natt ;) Två rum x två nätter i Barcelona också i veckan. Känns bra att tajma detta denna veckan.

Vad ligger kursen på nuförtiden? :)

Tänkte du på köp av poäng? Denna kampanj gäller gamla hederliga övernattningar på hotellen och inte köp av poäng :D
 

jerixon

Medlem
Det är ju dubbla poäng kampanj nu med som går ut den 6e Sep så de e lugnt.
Hilton har väll i Princip alltid minst 2x points =P

Vilken bra tajming! Min vistelse i Zürich i natt räknas inte, men hoppas min Curio The Trafalgar St. James räknas med tanke på priset i natt ;) Två rum x två nätter i Barcelona också i veckan. Känns bra att tajma detta denna veckan.



Tänkte du på köp av poäng? Denna kampanj gäller gamla hederliga övernattningar på hotellen och inte köp av poäng :D
 

Renato

Medlem
Vilken bra tajming! Min vistelse i Zürich i natt räknas inte, men hoppas min Curio The Trafalgar St. James räknas med tanke på priset i natt ;) Två rum x två nätter i Barcelona också i veckan. Känns bra att tajma detta denna veckan.



Tänkte du på köp av poäng? Denna kampanj gäller gamla hederliga övernattningar på hotellen och inte köp av poäng :D

Jag som läste helt fel, tack :)
 
Vilken bra tajming! Min vistelse i Zürich i natt räknas inte, men hoppas min Curio The Trafalgar St. James räknas med tanke på priset i natt ;) Två rum x två nätter i Barcelona också i veckan. Känns bra att tajma detta denna veckan.



Tänkte du på köp av poäng? Denna kampanj gäller gamla hederliga övernattningar på hotellen och inte köp av poäng :D
Glöm inte att anmäla dig.
 

Glenn E

Medlem
Detta är ju en sämre kampanj än vanligt på Hilton om man inte har ett Hilton kreditkort. Nu får man 3x poängintjäning för stays på minst 3 nätter.
Ifall man bor 3 nätter på ett Hilton hotell som kostar 200 USD per natt plus Skatteverket får man som HHD som bott minst 17 nätter redan under 2021 7333 poäng per natt. Om man värderar 1000 Hilton poäng till 5 USD är det 36,63 USD dvs 18,3 procent tillbaka.
Om hotellet kostar 100 USD per natt plus skatt får man 4333 poäng per natt dvs 21,63 USD tillbaka dvs 21,6 procent tillbaka. Båda procent talen är utan skatt. I Sverige med 25% moms blir det 14,6% respektive 17,3 procent tillbaka. Från 20 nätter får man ju 10000 poäng per 10 nätter under 2021. Dessutom 1000 poäng i välkomstbonus per stay på bl.a Hilton och Doubletree.
SLUTSATS : Denna kampanj är sämre än på länge för Hilton men det är ändå bra att Hilton hela tiden har en kampanj. :)
 
Toppen