Bokningar på hilton brukar, så vitt jag vet, aldrig behöva bokas om för att omfattas av nya poängkampanjer. Åtminstone har jag aldrig stött på det.Tolkar jag det rätt att detta gäller redan gjorda bokningar? Eller måste man boka om dessa?
Den går igång direkt om du chattar med kundtjänst, sedan har du 90 dagar på dig.Hur lång tid tar det ungefär för kundtjänst att aktivera en Challenge efter att man begärt detta? Är det sedan 90 dagar man har på sig?
Den går igång direkt om du chattar med kundtjänst, sedan har du 90 dagar på dig.
Du får ha koll själv alternativt chatta med kundservice för att se hur det går!Kan man följa sin progress på sin medlemssidan på något sätt eller gäller bara att ha koll själv? Tänker nu när det är dubbla nätter. Har redan 5 nätter bokade nu från och med 11 september och tänker nog satsa på att försöka få till en Diamond Challenge, eftersom det räcker med 9 nätter totalt.
Tack @Johans00 för uppdateringen gällande frysningen. Hade också challenge i vintras och hann enbart med 6 nätter innan allt brakade loss. Frågade därför (lite bedjande med valpögon) om man kunde återuppta challenge. Fick svar att 12 nätter inom 90 dagar krävdes. Kommer nog aldrig i detta liv undan billigare Diamond än så. Nästa vecka finns det fortfarande priser på 880 kr/natt Hilton Slussen.