Senaste nytt

Hilton dubbla poäng och statusnätter i höst, 8 september till 31 december.

M.K

Medlem
@Doctor-X Ja Gdansk är bra, trevligt och prisvärt. Går färja dit från Nynäs om inte annat för de som vågar resa. Fyra olika HH anslutna hotell i närområdet. Deras bästa hotell där fås nu generellt för runt 800sek/natt.

Jag tror tyvärr dock inte att vi som redan har Guld får matcha från annan status till Diamond.
 

Berglund

Medlem
Jag tror tyvärr dock inte att vi som redan har Guld får matcha från annan status till Diamond.
Det gjorde jag, det fungerade utmärkt. Inga synpunkter alls från Hiltons sida utan de hälsade mig välkommen till statuschallengen. Jag fick också Diamondstatus under själva challengen, det kom väl till pass eftersom jag skulle börja bo i Miami.

SAS bjöd i princip på businessresan dit (och hem!) eftersom de glömde debitera poäng för resan och Hilton bjöd på en magnifik svituppgradering på 101 Ocean Drive. Påfallande ofta - är livet riktigt bra!
 

Johans00

Medlem
Jag chattade nyss med kundtjänst om att starta en Diamond Challenge, fick reda på att min jag startade i Januari som sket sig (covid) hade förlängts till Mars 2021. Oerhört generöst!! Om någon annan startade en challenge i vintras så kan det vara värt att kolla med kundtjänst om den fortfarande är aktiv.
 

mha321

Medlem
Jag chattade nyss med kundtjänst om att starta en Diamond Challenge, fick reda på att min jag startade i Januari som sket sig (covid) hade förlängts till Mars 2021. Oerhört generöst!! Om någon annan startade en challenge i vintras så kan det vara värt att kolla med kundtjänst om den fortfarande är aktiv.
Jag hade hhd challenge och fick specifikt mail om att jag missar den och därför nedgraderats (också covid). Fick du ett sådant också och de ändrade sig, eller satt din bara i limbo på något sätt?
 

Johans00

Medlem
Jag hade hhd challenge och fick specifikt mail om att jag missar den och därför nedgraderats (också covid). Fick du ett sådant också och de ändrade sig, eller satt din bara i limbo på något sätt?
Jag är guld sedan innan så min status höjdes inte tack vare challengen. Fick inget mail eller något, hade du status innan?
 

mha321

Medlem
Jag är guld sedan innan så min status höjdes inte tack vare challengen. Fick inget mail eller något, hade du status innan?
Nej sedan ett par år hade jag ramlat ner till member. Men jag fick diamond under challenge tiden. Ah well, jag får dra iväg en fråga på chatten vid tillfälle - var ju bara 3 nätter från gränsen så förlänger de den så är det ju rätt så lätt hämtat.
 
Toppen