Senaste nytt

Hilton dubbla poäng och statusnätter i höst, 8 september till 31 december.

Tonton

Medlem
Skriver ut lite mer info här - så folk slipper att klicka på andra länkar och leta upp information.

När gäller kampanjen?
8 september - 31 december. Det är när du checkar ut som datumet räknas.

Måste man anmäla sig till kampanjen?
Ja.

Är kampanjen öppen för anmälan idag 2020-08-23?
Nej, kampanjen är inte öppen för anmälan ännu.

Vad innebär kampanjen?
Att man får:
1. Dubbla poäng på sin vistelse
2. Dubbla kvalificerande nätter på sin vistelse

Tjänar jag poäng/nätter på bonusbokningar?
Ja.

Räknas dubbla kvalificerade nätterna mot milestone count?
Ja.

Något speciellt att tänka på?
Ja. Hilton har förlängt alla Guld- och Diamantmedlemmars medlemskap ett (1) år. Som ett initiativ för att få medlemmarna att bo mer nätter i år så har Hilton meddelat att alla nätter under 2020 kommer rulla över till 2021. Således så räknas alla nätter man gör under denna kampanjperioden most nästa års kvalificering, även kampanjnätterna. Således är detta en ypperlig chans att ge sig själv ett försprång inför nästa års kvalificering för sin status. Exempelvis krävs "enbart" 30 nätter för att nå Diamond, gentemot vanliga 60 nätterna. Observera dock att stays (vistelser) inte kommer rulla över på nästa år - ifall ni planerar att uppnå nästa års status på Stays så är detta ingen superkampanj.


@DavveP Uppdatera gärna rubriken med lite mer specifikt än "höst" - förslagsvis med datum.
 

DavveP

Medlem
@Tonton tack för förtydliganden. Såklart borde jag lagt in det från start. Misstänker att jag såg detta lite sent och kan inte längre ändra rubriken själv. Om moderator ser detta, tacksam om någon av er vill ändra rubriken så att den är mer lämplig och innehåller datum. :)
 

NotRyan

Medlem
@Tonton tack för förtydliganden. Såklart borde jag lagt in det från start. Misstänker att jag såg detta lite sent och kan inte längre ändra rubriken själv. Om moderator ser detta, tacksam om någon av er vill ändra rubriken så att den är mer lämplig och innehåller datum. :)
Anmäl ditt eget första inlägg och be moderatorerna ändra rubriken.
 

Tonton

Medlem
Tillägg: Enligt rapporter i andra forum jag är aktiv så räknas även denna kampanjen mot status-challenge. Således har det aldrig varit lättare (som boendes i Sverige) att uppnå Hilton Diamond!
 
Last edited:

Doctor-X

Medlem
Med Hilton Dream Away som pågår nu får man en natt på Hilton Slussen för ca 1000kr. Således 9000kr för Diamond, utan att lämna Sverige. Kan man ta sig Polen eller liknande finns det ju ännu billigare alternativ.

Hade jag haft mer spel rum hemma hade jag tagit WizzAir för 200pix till Gdansk och checkat in på Hampton By Hilton för 250zl/natten i 9 nätter och Netflixat och druckit öl.
 
Toppen